Vraag

Heb ik nog vrienden

  • 5 July 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Badge

Hoi,

ik heb besloten om voor volgend jaar een ander vakkenpakket te kiezen, ik vind het vakkenpakket wat ik nu heb veel te lastig.

Mijn “vrienden” doen hier een beetje apart over.

Hier komt het verhaal:

Ik voel mij het hele jaar al slecht over mijn vakkenpakket ik vind het echt veeeeel te lastig, nu doet een vriendin van mij ook een ander vakkenpakket omdat ze dat beter kan gebruiken voor haar werk later. Een andere vriendin deed het vakkenpakket wat wij gaan doen al dus dat zou betekenen dan de kans groot is dat wij bij elkaar in de klas komen. Een andere vriendin blijft bij hetzelfde vakkenpakket en komt dan voor 1 vak alleen te zitten. Ze denken dat ik een ander vakkenpakket doe om bij hun 2 in de klas te komen maar dat is helemaal niet zo.

ik heb dit hun ook al een paar keer uitgelegd maar ze geloven mij niet.

Nu doen mijn “vrienden” al ongeveer 2 weken super raar tegen mij, ze roddelen over mij, ze willen het liefst niet met mij praten, ze lopen altijd snel naast elkaar zodat ik dan alleen over de gangen loop.

Ik denk dat ze geen vrienden willen zijn maar ik durf dit niet te vragen. 
Ik heb op deze school ook geen andere vrienden waar ik bij kan zitten.

pls help mij:( 

wat moet ik nu doen? 
Nu lig ik hier namelijk best veel te huilen in mijn bed omdat ik mij er zo rot over voel.

 

 


1 reactie

Badge

Ik zou toch echt vragen of ze nog vrienden willen zijn, al stuur je alleen een online berichtje. Omdat je zo laat zien dat je je in de steek voelt gelaten en als je het antwoord krijgt hoef je ook niet meer onzeker te voelen over de vriendschap. Daarnaast is een vriendschap zonder vertrouwen nog erger dan geen vriendschap, En dan kan je vast weer nieuwe vrienden vinden.

 

Succes, het komt vast goed

Reageer