hoi iedereen hoe gaat het met jullie?
waar ik iegelijk mee wil beginnen is dat mijn beste vriend mij negeert ook al zijn er twee weken of meerderen voor bij en als ik kijk of hij ze heb bekeken reageert hij niet terug.
maar niet alleen dat is er aan de hand ik heb de laste tijd moeiten met het in controle van niet mij zelf te gaan snijden maar het word moeilijker elke dag voor mij en het houd daar niet bij op zoals dat ik de helle tijd in ge vecht zit met mij zelf over wat ik wel en niet moet eten dat ik moet gaan sporten dat ik moet op houden met mij zelf zielig te lopen vinden en mij zelf dwingen om laat op te blijven zodat ik niet naar morgen hoef.
ik vind het moeilijk om blij te blijven het is zo moeilijk wanneer je moe ben geen zin meer in iets heb een gewoon geen energie hebt om iets te doen. het voelt net op ik in een doorzichtige glazen box zit waar bij ik probeer te schreeuwen en huilen maar er komt niks uit ook al ram je op het glas er is niks hellemaal geen geluid dat is wat ik gewoon voel. het vervelendste is nog dat het zich zelf elke dag op nieuw afspeelt dat ik op auto piloot zit en in de avond niet wil slapen omdat het precies het zelfde weer toch op nieuw gaat gebeuren.
END