Skip to main content

Hee lieverddssss,

 

Ik had s ff een vraagje

 

Toen ik 10 was had ik vrienden die depressief waren, omdat ik hoogsensitief ben ga ik mij voelen hoe andere mensen zeggen dat ze zich voelen als je snapt wat ik bedoel.

Ik voelde me daardoor heel slecht, ik kwam in een bankzitters fan groep op snap , omdat ik iedereen daar vertrouwde besloot ik te vertellen dat ik dacht dat ik depressief was. 

Een dag later zeiden ze tegen mij dat ze mij niet geloofde omdat ze me te jong vonden om depressief te zijn en hun begonnen mik uit te schelden. Ze zeiden dingen tegen mij als:ga jezelf snijden, spring voor de trein, kanker hoer, slet, aandachtshoer enzovoort..…

Omdat ze tegen mij zeiden dat ik mezelf moest snijden ging ik dat doen omdat ik wou bewijzen dat ik depressief was en moest foto's sturen van me snij wonden en omdat ik dat deed gingen ze mij weer aandachtshoer noemen.

Tot de dag van vandaag voel ik me hier nogsteeds slecht over en snij mezelf soms nogsteeds.

Heb ik het zelf veroorzaakt dat ik me nu al 3 jaar zo slecht voel?

Reageren zou mij heel erg helpen xxx

Hoe gaat het trouwens met jullie? 

Groetjes mij x

Hoi, weet je, elk mens maakt fouten en laat zich soms meeslepen door anderen. En het vervelendste is daarna dat die anderen het al weer vergeten zijn en doorgaan met hun leventje, en de persoon zelf er mee blijft zitten. En dat is het meest jammer en niet nodig. Maar jij merkt nu nog de last van toen, en hebt er pijn en ‘schade’van. Misschien is het fijn om er eens met iemand over te praten ?  Bel de Kindertelefoon maar eens, ik heb dat ook gedaan toen het slecht met me ging. En het hielp me zeker een paar stappen vooruit! Je hebt al een goede stap gezet door op het forum te komen! In elk geval zou ik je toewensen dat je al begint om het schuldgevoel los te laten want dat hoef je niet te hebben!   En probeer er over te praten, het helpt je !

Groetjes liefs Tartan X


Heyyy @Eenliefmeisjexx 

Supernaar dat je zo depressief bent, en je jezelf snijdt. Snijden is helemaal niet nodig. Daarnaast klink je als een supervriendelijk persoon btw. Het is zeker niet jouw schuld, want jij zegt gwn hoe je je voelt. En daar hebben zij niks van te zeggen. Al helemaal niet te schelden. Wat een trieste personen, het ligt echt 100% bij hun. Weet dat je niks hoeft te bewijzen. En ik hoop dat je snel van je depressie afkomt, je klinkt als een tof en lief persoon, en iedereen verdient een leven waarin ze zich goed voelt, en jij al helemaal. Sterkte, je komt er overheen. Kun jij!💪

Felix♡


Heyyy @Eenliefmeisjexx 

Supernaar dat je zo depressief bent, en je jezelf snijdt. Snijden is helemaal niet nodig. Daarnaast klink je als een supervriendelijk persoon btw. Het is zeker niet jouw schuld, want jij zegt gwn hoe je je voelt. En daar hebben zij niks van te zeggen. Al helemaal niet te schelden. Wat een trieste personen, het ligt echt 100% bij hun. Weet dat je niks hoeft te bewijzen. En ik hoop dat je snel van je depressie afkomt, je klinkt als een tof en lief persoon, en iedereen verdient een leven waarin ze zich goed voelt, en jij al helemaal. Sterkte, je komt er overheen. Kun jij!💪

Felix♡

Awwh, jij lijkt mij ook echt heel erg aardig! Dankjewel dat je even de tijd hebt genomen om op mij te reageren x


Echt heel vervelend dat je je zo voelt. Laat je niet te veel meeslepen, al is dat misschien lastig. 

Ik weet niet wat je er mee moet doen. Misschien kan je een wat gezondere vervanger vinden? Ik kan je hier eigenlijk niet mee helpen, maar ik weet dat het erg vervelend is, en je moet weten dat ik met je meeleef. Blijf sterk en kijk misschien wat op andere topics. Daar vind je ook vaak tips.

Heel veel succes lieverd!

 

Liefs,

          M.


Reageer