Skip to main content
Vraag

Heb ik het juiste gedaan?

• July 6, 2026
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Haii iedereen, ik ben 14 jarige jongen en heb al geneukt met een vriend. Ik vond het fijn om eindelijk iemand te neuken, maar ik werd er niet opgewonden door.  Hij wilde toen mij neuken en ik zei natuurlijk ja, want je gaat dan niet nee zeggen. Hij begon en ik had er helemaal geen last van. Ik werd er na een tijdje best geïrriteerd van.  Hij zei ook steeds dat die bijna klaar kwam en bleef dus maar doorgaan. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik wilde stoppen en hij zei toen nog dat die echt bijna klaar kwam. Dus uiteindelijk zijn we gestopt en ben ik, maar gewoon naar huis gegaan. Paar dagen later appte hij mij en vroeg die of ik weer langs kwam. Toen ben ik erachter gekomen dat hij niet eens ze natte droom heeft gehad, dus hij kan helemaal niet klaarkomen. Ik zie hem sindsdien al een stuk minder en probeer zoveel afstand te nemen. Heb ik het juiste gedaan?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 7, 2026

ik heb op het forum wel gelezen dat je ook al heb je geen natte droom gehad je wel kan klaarkomen alleen zonder sperma. maar jij wil alleen maar een piemel in je kont hebben die kan klaarkomen en die dan sperma in je kont spuit. ik denk niet dat je het juiste heb gedaan en je moet gewoon met hem om blijven gaan. doe het wel veilig.