Skip to main content

Ik was gisteren op een feestje met alcohol. Best veel zelf. Vandaar dat rond het eind van de avond ik en een vriendin van me die ik al 6 jaar ken vrij gevoelig werden. We hebben niks gedaan maar door de harde muziek noesten we dicht met onze hoofden bij elkaar om te kunnen praten. Ik weet dus niet of we een 'momentje' hadden of dat ik het gewoon erkeerd heb geinterperteerd. Ze zoent regelmatig random jongens of gaat er zelfs mee naar bed dus ik weet niet of zij uberhaubt relatie materiaal is. Ik ben nog maagd ook nog eens. Tijdens het praten deed ik mijn hand op de arm waarmee ze mijn schouder vasthield, en ik deed soms (terwijl onze hoofden dus heel dicht bij elkaar zaten, mijn hand zo op haar zij. Maar na een tijdje was hetvgesprek voorbij en trok ze weer weg en ik ook. Maar zij deed het dus best snel, ik weet niet of dat ze schrok van mijn hand in haar zij, of dat het uberhaubt niks was, of dat ze het wel leuk vond maar gewoon ongebruikelijk snel wegtrok zonder het door te hebben. We hebben geen awkward momenten gehad ofzo . Heb ik een intiem moment gehad? Of leek het alleen zo?

Het lijkt me niet dat jullie echt een ‘intiem’ moment hadden. Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken.


Het lijkt me niet dat jullie echt een ‘intiem’ moment hadden. Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken.

T is alleen wel zo iedere keer dat zij een andere jongen versierd of daar intiem mee word dan doet ze precies wat wij gisteravond hadden. Zegmaar heel dichtbij en aanraken terwijl dat niet nodig is


Ja, ok. Dan is ze dus gewoon snel flirterig. Dat kan. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze meer van je wil


Ja, ok. Dan is ze dus gewoon snel flirterig. Dat kan. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze meer van je wil

Waarom flirt ze dan? Of kan t komen door de alcohol.


Kan idd ook komen van de alcohol daar worden mensen soms ook wat losser van, ik zou er niet al teveel achter zoeken. 


Kan idd ook komen van de alcohol daar worden mensen soms ook wat losser van, ik zou er niet al teveel achter zoeken. 

Jammer😅 ik vind dr wel leuk namelijk


Misschien kwam het van de alcohol ja. Maar als je haar leuk vindt kun je het altijd proberen natuurlijk😄


Hoi  @Fortnite-niet-speler ,

 

misschien is het een soort automatisme voor haar om op die manier met jongens om te gaan. Ik bedoel je schrijft dat ze wel vaker wat met jongens  doet. Dat, de harde muziek (zodat je wel wat dichter bij elkaar moet staan) en de alcohol kunnen er voor zorgen dat ze ook zo met jou om is gegaan en er verder niet bij nadacht dat jullie 'gewoon vrienden’ zijn en eigenlijk een beetje schrok dat ze een beetje aan het flirten was met jou en daarom haar hand terug trok. Misschien ook bang dat het verkeerd over zou komen bij jou.

Kijk, als jij haar nu leuker vindt dan vroeger en meer zou willen dan zou ik er voor gaan en het vertellen of op een andere manier actie ondernemen.

Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen hetzelfde is, sommigen zijn wat aanrakeriger als anderen en soms wordt dat ook verkeerd begrepen.

Ik heb daar zelf ook wel 'last’ van.

Ik ben ook redelijk snel aanrakerig, dus als ik iemand een beetje ken is het voor mij niet gek om eens een keer een arm om iemands schouder te leggen of om hem te begroeten met een kus, maar niet iedereen snapt mijn bedoelingen dan.

Er zit niks achter bij mij en als die ander dat niet begrijpt kun je snel misverstanden krijgen…

Ik ben opgegroeid met lichamelijk contact, zoals ff snel een hug of een kus en ik houd er wel rekening mee dat anderen het niet gewend zijn, maar soms zijn er wel misverstanden. Dat dus.

Zou je het aandurven om het haar te vertellen dat je haar leuk vindt en zou je eigenlijk een relatie willen met haar dan of alleen een leuke avond ofzo?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi iedereen,

 

Oh, ik post ook weer eens iets en gelijk weer een check……..

Nou ja, op een gegeven moment zal mijn reactie hierboven wel een keertje verschijnen….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 


Misschien kwam het van de alcohol ja. Maar als je haar leuk vindt kun je het altijd proberen natuurlijk😄

Ja maar daar gaan alle gebruikelijken struggles mee gepaart. En ben echt niet goed met de ladies. T feit dat ik de ladies zei zegt denk al genoeg


Hoi  @Fortnite-niet-speler ,

 

misschien is het een soort automatisme voor haar om op die manier met jongens om te gaan. Ik bedoel je schrijft dat ze wel vaker wat met jongens  doet. Dat, de harde muziek (zodat je wel wat dichter bij elkaar moet staan) en de alcohol kunnen er voor zorgen dat ze ook zo met jou om is gegaan en er verder niet bij nadacht dat jullie 'gewoon vrienden’ zijn en eigenlijk een beetje schrok dat ze een beetje aan het flirten was met jou en daarom haar hand terug trok. Misschien ook bang dat het verkeerd over zou komen bij jou.

Kijk, als jij haar nu leuker vindt dan vroeger en meer zou willen dan zou ik er voor gaan en het vertellen of op een andere manier actie ondernemen.

Het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen hetzelfde is, sommigen zijn wat aanrakeriger als anderen en soms wordt dat ook verkeerd begrepen.

Ik heb daar zelf ook wel 'last’ van.

Ik ben ook redelijk snel aanrakerig, dus als ik iemand een beetje ken is het voor mij niet gek om eens een keer een arm om iemands schouder te leggen of om hem te begroeten met een kus, maar niet iedereen snapt mijn bedoelingen dan.

Er zit niks achter bij mij en als die ander dat niet begrijpt kun je snel misverstanden krijgen…

Ik ben opgegroeid met lichamelijk contact, zoals ff snel een hug of een kus en ik houd er wel rekening mee dat anderen het niet gewend zijn, maar soms zijn er wel misverstanden. Dat dus.

Zou je het aandurven om het haar te vertellen dat je haar leuk vindt en zou je eigenlijk een relatie willen met haar dan of alleen een leuke avond ofzo?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Thanks voor je reactie, en dat je de tjjd nam om zon lijst te typen. Maar ik ken haar al best lang en hoe ze die abond deed was echt hoe ze deed tijdens het flirten. Maar toch heb ik mijn twijfels. K zou het trouwens ook niet gek vinden als wat jij zegt aan de hand was (dat ze beetje schrok dat ze met mij flirte). En al zou ik het willen vrsgen, ze zit nogal stevig verwikkeld in de vriendengroep en als dat helemaal niet aan de hand was dan kan dat echt vreselijk awkward zijn voortaan. Alhoewel er wel eerder iemand uit mijn vriendengroep verliefd is geweest op een meiseje die daar ook in zat, dusnik be  niet de eerste en diegene heeft daar vgm ook nooit problemen mee gehad


Hoi @Fortnite-niet-speler,

sorry dat het ff duurde, ik had jouw reactie bewaard om te reageren, maar ondertussen dacht mijn laptop, ik ga ff lekker updaten en toen was ik het bijna vergeten totdat ik er nu ineens aan dacht…

 

Thanks voor je reactie, en dat je de tjjd nam om zon lijst te typen.

ik zie jou anderen ook goed helpen, dus jij verdient het gewoon ook om reacties te krijgen

 

Maar ik ken haar al best lang en hoe ze die abond deed was echt hoe ze deed tijdens het flirten. Maar toch heb ik mijn twijfels.

 

ik snap het. Het is altijd lastig om dingen die je ergens misschien niet verwacht goed te begrijpen, zeker als ze dan plotseling ermee stopt. Wat bedoelde ze dan? Tsja, lastig

 

K zou het trouwens ook niet gek vinden als wat jij zegt aan de hand was (dat ze beetje schrok dat ze met mij flirte).

 

dat is juist het lastige, dat er meer mogelijkheden zijn

 

En al zou ik het willen vrsgen, ze zit nogal stevig verwikkeld in de vriendengroep en als dat helemaal niet aan de hand was dan kan dat echt vreselijk awkward zijn voortaan.

 

ik snap wat je zegt, je wilt niet 'kwijtraken’ wat je hebt, maar je wilt ook niet niet reageren op signalen die zij gegeven heeft, maar ja, was het bewust van haar kant en wat bedoelde ze precies

 

Alhoewel er wel eerder iemand uit mijn vriendengroep verliefd is geweest op een meiseje die daar ook in zat, dusnik be  niet de eerste en diegene heeft daar vgm ook nooit problemen mee gehad

dat is ook waar en verliefdheid kan je gwn overkomen, dat is niet of je iets verkeerd doet hè

Misschien nog eens goed over nadenken  of toch zoiets tegen haar zeggen als:

ík vond het gezellig met jou op dat feestje, nou weet hoe die andere jongens zich voelen als ze met jou zijn, knipoog, het voelde echt goed

Misschien zoiets en dan kijken hoe zij reageert??

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi @Fortnite-niet-speler ,

 

Ik heb net een reactie gepost, maar die moet eerst ff door de check.

Daarna komt ie hierboven te staan.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Hoi @Fortnite-niet-speler,

sorry dat het ff duurde, ik had jouw reactie bewaard om te reageren, maar ondertussen dacht mijn laptop, ik ga ff lekker updaten en toen was ik het bijna vergeten totdat ik er nu ineens aan dacht…

 

Thanks voor je reactie, en dat je de tjjd nam om zon lijst te typen.

ik zie jou anderen ook goed helpen, dus jij verdient het gewoon ook om reacties te krijgen

 

Maar ik ken haar al best lang en hoe ze die abond deed was echt hoe ze deed tijdens het flirten. Maar toch heb ik mijn twijfels.

 

ik snap het. Het is altijd lastig om dingen die je ergens misschien niet verwacht goed te begrijpen, zeker als ze dan plotseling ermee stopt. Wat bedoelde ze dan? Tsja, lastig

 

K zou het trouwens ook niet gek vinden als wat jij zegt aan de hand was (dat ze beetje schrok dat ze met mij flirte).

 

dat is juist het lastige, dat er meer mogelijkheden zijn

 

En al zou ik het willen vrsgen, ze zit nogal stevig verwikkeld in de vriendengroep en als dat helemaal niet aan de hand was dan kan dat echt vreselijk awkward zijn voortaan.

 

ik snap wat je zegt, je wilt niet 'kwijtraken’ wat je hebt, maar je wilt ook niet niet reageren op signalen die zij gegeven heeft, maar ja, was het bewust van haar kant en wat bedoelde ze precies

 

Alhoewel er wel eerder iemand uit mijn vriendengroep verliefd is geweest op een meiseje die daar ook in zat, dusnik be  niet de eerste en diegene heeft daar vgm ook nooit problemen mee gehad

dat is ook waar en verliefdheid kan je gwn overkomen, dat is niet of je iets verkeerd doet hè

Misschien nog eens goed over nadenken  of toch zoiets tegen haar zeggen als:

ík vond het gezellig met jou op dat feestje, nou weet hoe die andere jongens zich voelen als ze met jou zijn, knipoog, het voelde echt goed

Misschien zoiets en dan kijken hoe zij reageert??

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Thanks voor alles, t is fijn om een second opinion te hebben. Ik zie haar vanavond weer op een konigsdag feest  miss maak  ik een move kijken hoe het gaat. En nou zal ik niet verbaast zijn als (met nadruk op als) ze flirt in tegenstelling tot vorige keer. Als ikheb nu zie aankomen kan ik het misschien beter herkennen of begrijpen. Het voeld stom maar ik denk dat ik gevoelens voor haar heb gekregen na zoveel jaar. Sinds die avond.. heel kut ik ben nog nooit verliefd geweest ik weet niet wat ik voel. Niet alleen euforie gek genoeg zoals velen het beschrijven 


Reageer