Vraag

heb ik een eet-probleem?

  • 6 January 2022
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Badge

Hoii, ik ben een 14 jarige jongen (puber) en ik denk dat ik een (heftig) eetprobleem heb... Ik heb altijd al een moeilijke relatie gehad met voedsel. dat komt waarschijnlijk door mijn vader, hij heeft dat vroeger helemaal verkeerd aangepakt. Ik eet heel veel, snoepjes, koekjes, drinken etcetera etcetera. Alleen ik denk dat ik het misschien voor aandacht doe... Ik heb ADHD dus ik denk altijd te ervan over alles en ik denk dus dat ik misschien vanaf heel jong af tegen mezelf heb gezegd: "jij krijgt kater eetproblemen voor aandacht.". Maar ik eet zonder grenzen, ik verslind alles wat ik tegen kom en ik doe het ook als ik alleen ben. Misschien zit ik gewoon gek te doen in mijn hoofd ofzo maar ja. Ik ben zelf niet heel dik ofzo en het beïnvloedt mijn groei ook niet ofzo (ik ben 1,86 m en over mijn penis lengte kan ik ook niet klagen) Zijn er mensen die dit herkennen? Of heeft iemand een oplossing? ("Gewoon stoppen met zoveel eten." Als dat je oplossing is hoef je het niet te zeggen) Alvast bedankt voor de antwoorden


1 reactie

Als je het tegen je ouders zegt kunnen zei je misschien helpen...?

Bijvoorbeeld door dingen weg te leggen of te helpen herinneren 

Reageer