Hoi . Ik ben Lily en ben 13 jaar oud , ben best klein voor mijn leeftijd en daar word vaak op gereageerd goed en slecht maar ik zit de laatste tijd niet lekker in me fel en iedere keer als ik aan de toekomst of aan leven en dat soort dingen denk krijgskunst het gevoel dat ik Will huilen en voel me gewoon sad , ik heb een aantal jaar geleden therapie gehad voor een trauma en ik werd gepest sinds groep 4 .ik zit nu in het 2e jaar op de middelbare school en heb nergens last van gehad alleen nu sinds een paar maanden heb ik een jongen in mijn klas en hij doet stoer maar hij praat mij omlaag heb vaker gezegd dat hij moest stoppen en dat ik het echt vervelend vond en ben de laatste keer weg gelopen want de rest van de jongens gingen mee doen aan dat gedrag, heb het tegen mijn mentor gezegd maar ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen ik voel me slecht ben nooit buiten heb de hele tijd het gevoel dat ik moet huilen en heb mezelf ooit gesneden (ik doe dat niet meer) ik wil me gewoon beter voelen maar ik weet niet of het me ouders moet vertellen, zijn dit niet gewoon tekens van een depressie? En zou het heel erg waarderen als iemand tips voor mij heeft om me beter te voelen. Alvast bedankt
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.