Vraag

heb ik een depressie?

  • 7 January 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hey k vraag me af of k een soort van depressie heb want het ene moment wil k me kamer niet uit en schaam k me voor alles ben k voor alles bang en wil k weleens gwn eind eraan maken maar dat lukt niet 

en het andere moment voel ik me super vrolijk en dat is voornamelijk als ik met me beste vrienden ben of als ik wiet of alcohol gebruik af en toe weet ik het niet meer wilt iemand mij misschien helpen want k vraag me af of k een depressie ofzo heb 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Soms heb ik da ook dat ik gewoon nie meer wil leven ofzo dan zit ik bijna hele dagen in mijn kamer en soms ben ik gewoon blij en dan is da ook bij mijn beste vriendin. Ik heb geen idee of je daar veel aan kan doen behalve meer tijd met je vrienden doorbrengen. Als het erger word zou ik wel iemand inlichten ik wil niet dat je je leven eindigt!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Keess , 

Knap dat je je verhaal hier deelt.

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer