Vraag

Heb ik Anxiety,ADHD of allebei?

  • 19 October 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

Ik weet niet hoe ik moet dit beginnen maar ik denk dat ik adhd of anxiety heb

Elke keer dat iemand een prive gesprekje heeft met iemand waar ik niet mag zijn stress ik dat ze over mij praten

Ik heb problemen met concentratie als ik moet werken (bijv : ik kijk naar de muren ik denk over andere dingen)

Ik stress heel vaak over domme dingen

ik heb meer maar ik wil niet te veel scijven

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi,

ik en jij kunnen geen diagnose stellen, maar het is wel vervelend wat je nu meemaakt. Ik denk dat dit wel eigenschappen zijn van iemand met een angststoornis of adhd, maar dat wil niet betekenen dat jij het hebt. 

Als je serieus denkt dat je het hebt doordat je bijv. heel erg veel eigenschappen vertoont van die stoornissen, raad ik je aan om dit met je ouders te bespreken, zodat jullie naar de huisarts kunnen en uiteindelijk een officiële diagnose te stellen.

Groetjes!

ik heb ook ADHD en dit heb ik echt heel vaak, het zijn ook de kenmerken ervan. maar maak je vooral geen zorgen dat mensen over je praten achter je rug om, laat ze maar praten.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi  @Anoniem766.

Heb je je ouders hier over verteld want die kunnen laten testen. Er zijn Online ook wel testen maar minder accuraat en niet officieel. Mischien kan je je mentor er ook over vertellen die kan samen met jouw naar een oplossing zoeken.

Groetjes ik…

@SadLightbulb

Reageer