Hey,
Ik ben een meisje van 13. Ik ben erg onzeker over mijn gewicht en uiterlijk.
Ik heb voor de herstvakantie 3 weken erg slecht gegeten. Ik at onbijt een klein beetje, omdat mijn ouders daar bij zaten. Ik heb wel eens gehad dat ik het niet kon binnen houden. Dan ging ik gewoon snel naar de wc. Ik moest dan niet overgeven maar ik spuigde het eten uit mijn mond in de wc anders ging ik wel kokhalzen. Ik at verder niks alleen een beetje avond eten weer omdat mijn ouders er bij zitten. In de vakantie gingen we opvakantie dus we aten altijd samen. ik at, maar met zo veel spijt. Soms wel eens niet maar echt heel soms. Na de vakantie ben ik niet echt voledig gaan eten maar zo half soms wel soms niet. Nu later weer minder. Ik gooi steeds mijn eten weg in de prullenbak op mijn kamer. Dat zien mijn ouders niet. Ik eet op school ook niet heel soms eens misschien een koekje ofzo die mijn vriendinnen hebben gebakken ofzo. Ik zit ook echt niet lekker in mijn vel. Mijn vader maakt wel eens opmerkingen op als ik eet. Soms na 8 uur s’avonds heb ik iets kleins gepakt na een uur twijfelen ofzo en dan moet ik het terug leggen. Ik sport best veel ik fiets iedere dag 16 km naar school (geen electrische fiets) en ik sport 1 keer in de week met gym op school dan 3 keer. Mijn bmi is te hoog.. Ik ben na deze periode al 3 kilo afgevallen.. Heb ik anorexia? Ik wil er met iemand over praten maar ook weer niet.