Skip to main content
Vraag

heb het gevoel alsof ik fake friends heb

• October 21, 2025
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Ik denk dat ik twee fake vriendinnen heb Het verhaal begon eigenlijk al lang geleden. Ik zit dus op tafeltennis en daar heb ik eigenlijk een van die vriendinnen leren kennen en die ken ik al lang. Laten we haar voor nu A noemen we waren altijd heel close Boos verleden Al lang voor de zomervakantie denken een maand of 1 1/2 maand. Voor de zomervakantie nam ze een van haar vriendinnen mee. Laat haar haar B noemen. Toen die training dat ze B ook meenam haar waar zij heel close en sloot ze mij erbuiten daarna heb ik B niet meer gezien en waren ik en A weer close maar vandaag kwam ik A en B weer tegen toevallig we zaten te praten en hebben ze hún telefoon nummer ff gegeven maar ik vond het best ongemakkelijk ja ligt niet aan hun vind (bijna) altijd als ik mensen die ik op straat tegen kom die ik ken gewoon ongemakkelijk maar ja A zat vaak gewoon te lachen niet uitlachen was gewoon beetje remdom ze zit vaker te lachen ik ben het gewoon dat ze vaak lacht maar ik weet niet het voelde verkeerd ofzo en die band wat ik met A had (ken haar al jaren van training zie haar bijna weekelijks) voelde ik niet alsof we niet zo close zijn nou maak ik mij zorge ik ben bang dat ze twee fake vrienden zijn want toen ik ze vandaag zag voelde het zo mij gevoel zij dat maar wil nu ook niet raar doen ofzo ik bedoel hun zijn de enige vriendinnen die ik heb in real life al mijn andere vrienden en vriendinnen zijn alleen online dus wil ze ook niet echt beschuldigen zomaar dus help

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Misschien zijn ze niet per se fake maar is de vriendschap gewoon veranderd ofzo… maar voel je je vaak buitengesloten, dan is dat niet chill en verdien je echt betere vriendinnen. Wellich gewoon rustig aan doen en kijken hoe het gaat, en eerlijk zijn tegen A over hoe jij je voelt kan ook helpen 

xx liefs Wolf 🐺

• October 23, 2025

Ja, want weet je wat ook gewoon is A Is twee jaar jonger dan mij en vroeger bij training zo’n 3/4 jaar geleden Was er een ander meisje Bij training en daar was A heel erg goed mee en ja, ik was ook toen goed ook nog met A en ook met het andere meisje, maar was meer en dat ander meisje dan wij als trio ofzo maar toen ging het andere meisje weg en werden A en ik closer