Hallo mijn mede HB kinders, (okay dat klonk cheesy lmao im sorry)
dit topic is er dus met name voor HB’ers, om gewoon een beetje bij elkaar te komen en te kletsen over o.a. hun struggles in deze lockdown. zo hoop ik dat je het gevoel krijgt dat je hier niet alleen in bent :)
want ik kan je dat met zekerheid zeggen, dat ben je niet.
ikzelf merk dat ik erg perfectionistisch en streng ben voor mezelf, door online les moet ik iig echt motivatie uit mijn linkerteen halen en als dat niet lukt dan maak ik mezelf daar volledig op af.
ook zit ik dus nu veel meer met mezelf opgescheept (duh), en mijn gedachtes gaan vooral in deze lockdown echt non-stop door. ik kan mijn hoofd niet echt stopzetten. i mean zelf heb ik niks tegen de coronaregels, maar het is nu lastig om het hoofd boven water te houden en optimistisch te blijven met al de shit die nu bezig mbt tot school, onduidelijkheid, etc.
maar anyway, dat is dus mijn situatie. hoe zit het eigk met y’all? overleven jullie de lockdown nog een beetje mentaal? en zo ja, props to u! goed bezig. en zo nee, dan ben ik er altijd hier om erover te praten, je mag altijd venten hier op dit topic nog steeds prima bezig!
hope u have a wonderful day!
groet,
seabreezes