hart luchten

  • 15 December 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Badge

Hee,

Ik ben klaar met alles. Ik heb autisme spectrum stoornis waarbij inhoud dat sociaal situaties voor mij lastig zijn. Ik ben inmiddels 15.

Thuis gaat het niet lekker en op school al helemaal niet. Ik ben bang voor kritiek, geluid en drukte. Ik heb al veel gedaan om afleiding te zoeken. Zo ben ik verslaafd geweest aan mezelf pijn doen en alcohol. Ik heb faalangst en ben bang dat iedereen mij in de steek laat. Nu ben ik zelf niet de dunste, maar heb wel een redelijk gezond gewicht. Ik word nog regelmatig dik genoemd. En god, hier stoor ik me zo aan! In de klas voelt het wel alsof iedereen mij aan zit te kijken en een mening over mij heeft. Wanneer iemand wat lelijks over mij zegt, word ik kwaad. Helaas los ik de laatste tijd dit op met lichamelijk geweld. Daardoor gaan er natuurlijk weer roddels over mij rond. School is voor mij een obstakel. Door het skippen heb ik de leerplicht achter me aan. Logisch natuurlijk. Ik zie er ouder uit dan dat ik ben. Ik heb veel seks gehad met jongvolwassen om afleiding te zoeken, en gadverdamme ik voel me zo smerig. 

Ik krijg de benodigde hulp gelukkig. Daar ben ik zeker dankbaar voor. Maar op dit moment lukt het gewoon niet. Cijfers dalen en er is wel dagelijks weer iets wat ik veroorzaakt heb.

 

Sorry voor dit lange bericht, wou even mijn hart luchten.

Thnx <3


1 reactie

Badge

Heyy, het is echt niet erg wat je allemaal hebt gedaan doordat je je zo k*t voelt en schaam je je er ook alsjeblieft niet te veel voor, je hebt dit gedaan in een van de slechtste periodes van je leven en daar ben je ook gwn op zoek naar hulp. Ik kan er niet veel aan doen dat mensen je pesten om je gewicht en/of lichaamsvorm, maar ik wil je wel zeggen dat je geweldig bent zoals je zelf bent. Zelf struggle ik ook nog een beetje met mn eigen lichaam omarmen, maar langzamerhand gaat het elke dag steeds een beetje beter, en ik hoop dat dit ook bij jou het geval is. Ik snap je angst voor kritiek, ik ben ook zo'n soort geval, maar probeer je eigen leven te leiden en niet na te denken over wat anderen denken (slay those b*tches).  Aan veel geluid kan ik ook niet veel doen, maar mn broertje heeft last van ADD (hierbij komen alle geluiden van overal bij je binnen en is het best moeilijk om je op 1 ding te richten) en luistert hierdoor heel veel muziek, wat hem helpt om op 1 ding te focusen (op dat moment de muziek)(hij luistert het trouwens met oordopjes in, zodat al het andere geluid buiten blijft). De drukte is iets waar ik je zo geen advies op zou kunnen geven, als het drukte van buitenaf is zou ik je aanraden om met oordopjes in muziek te luisteren, als het van binnenuit komt, moet je proberen te vinden wat jou helpt. Misschien wat op YouTube opzoeken of iets anders wat je rustig maakt. Je hoeft je trouwens echt niet te verontschuldigen voor je lange bericht, het was echt goed om zoiets te schrijven en je hart te luchten. Ik hoop dat het snel beter met je gaat en onthoud: SLAY THOSE B*TCHES :)

Reageer