Hard chatgezelschap nodig!

  • 17 November 2018
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb al zolang verdriet opgekropt en tussendoor ook veel verdriet gehad en zoveel mn best gedaan dat het beter met me zou gaan. Ik dacht dat het een tijd veel met me ging, maar opeens kwam net alle woede eruit, dus kom ik erachter dat ik afgelopen weken wel nog veel verdriet had, maar dat ik het allemaal had opgekropt. Er is niemand waarmee ik in het echt kan praten over al mijn verdriet. Ik voel me zeer alleen. Niemand schijnt echt te zien hoeveel pijn en verdriet ik heb. Ik ben het helemaal zat! Ik heb hard jullie chatgezelschap nodig! Liefs van Loes

Dit schreef iemand en dit is idd hoe ik me op dit moment voel:
Als verdriet langer duurt, wil je vechten tegen dat verlies (en voel je sterke drang iemand te zoeken met wie je kan praten als je zosnel niet iemand weet), als het ware proberen te behouden of opnieuw proberen te bemachtigen wat je verloren bent, je wilt vechten daarvoor - dat vechten is je agressie; Je kunt er niet meer tegen dat je zo lang, zo veel verdriet hebt. Je wil NU een eind maken aan je ongelukkige toestand

6 reacties

Badge +1
Hoi 444Loes,

Wat goed dat je om hulp vraagt en over je situatie wilt praten.

Mocht je willen praten over je situatie dan kun je elke dag tussen 11.00 en 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon.

Groetjes,
Nienke van de Kindertelefoon
Hoi

Wat naar dat je je zo verdrietig voelt. Je vertelt heel erg je best te hebben gedaan om je beter te voelen, maar ondanks je doorzettingsvermogen voel je je nog steeds niet goed.

Zoals Nienke van de KinderTelefoon zei, kan je altijd eens met hen bellen of chatten. Je bent anoniem, en kan je dus helemaal laten gaan. Je hoeft je gevoelens daar niet op te kroppen. Op het forum kan je ook vertellen waar je mee zit. Alvast heel goed dat je dit topic aangemaakt hebt.

Ik heb onlangs gehoord van een meditatietechniek waarbij je je richt op het nare gevoel, het gaat analyseren, en door het beter te begrijpen, er beter mee om leert gaan. Door nare gevoelens een plaats te geven, worden ze vaak minder zwaar. Misschien kan je dat eens proberen.

Groetjes
Kenshin
Dank.

Dat klinkt fijn @Kenshin! Dat heb ik hard nodig. Waar kan ik deze techniek vinden?

Groetjes Loes
Ik begrijp je helemaal, heb namelijk hetzelfde probleem. Ik ga bijna studeren, dus ik hoop dat ik dan mensen ontmoet waarmee ik dingen kan ondernemen, waarmee ik plezier kan hebben en waardoor ik weer gelukkig word.
Eenzaamheid is echt iets verschrikkelijks. Het is een soort leegte die je niet kan vullen.
Ik probeer wel dingen te ondernemen en mensen te vragen om iets te doen en in de eerste instantie zeggen ze ja, maar wanneer het puntje bij paaltje komt haken ze allemaal af...
Herkenbaar... (ik hat 2 keer ene lichte depressie ik ben erg dankbaar dat ik mij zelf daar optij uitkreeg.) soms heb ik nog van die dagen... (iedereen dnek wel)

Ik heb 2 soorten
1.opgekropt 1 mijn emotionele emer overstroomd en Ik wil ales kapot slaan en schreeuwen en ik jank 4 uur lang tot mijn gezicht in brand staat van de tranen (mijn huis is overgevoelig) en ik mega koppijn heb. Om vervolgens in slaap te valen.

2. Opgekropt 2 mijn emotionele emer wil overstromen maar dit keer zit er een deksel op. Ik voel mij leeg en koud maar janken kan ik niet. Mijn hart gaat tekeer en mijn oogen knipperen minder vaak.

1 noem ik breakdown
2 neom ik anxiety attack (wand dat is 't eigelijk)

Ik heb het niet vaak meer maar ik betrap mijzelf op 2 bij een bepaald manege waar paarden in een oud kippen hok onder de grond staan en zo...

Maar 2 ook als ik zo gefrustreerd word door school.

1 voornamelijk ineens dan weet ik niet goed waarom en waneer dat begon het gaat dan minder snel over.

Dit is bij iedrene anders maar ik dacht als ik dat van mij deel weten anderen dat ze niet aleen zijn. (je hoeft je geen zorgen te maaken om mij het gaat echt heel goed en ik kan eerlijk zeggen dat ik van mijzelf houd enzo maar soms is er zoon dag)

Wat mij hiep... Was paardrijden mijn passie (ik doe dit op ene andere manege waar de paarden goed worden behandeld) maar ook tekenen, buletjournalen, koreaans leeren en bts😅😂😂

Ik hoop dat je je snel ook wat beter gaat voelen❤️❤️
Zo'n meditatietechniek wordt het beste uitgelegd door een leraar die hier ervaring in heeft. Je kan opzoeken of er zich een meditatiecentrum in jouw buurt bevindt. Je kan contact met hen opnemen, en vragen of zij jou met deze meditatietechniek kunnen helpen.

Ik vind de video's van deze Youtuber heel goed. Misschien vind jij er ook wel steun in. In deze video zie je hoe de video's van deze Youtuber al iemand gered hebben. Ik hoop dat jij er ook steun in vindt, en misschien zelfs zo iemand tegenkomt waar je mee kan praten.

Reageer