Skip to main content

Hallo! Ik ben jessy (14). Ik heb hallucinaties. Ik zie schaduwen en mensen, ik hoor mensen fluisteren of roepen en ik voel sommige hallucinaties. Ik zie sinds mijn 7de al een jongen. Hij is erg aardig en helpt mij met alles. Ik zie sinds kort ook schaduwen (praten en doen niks) en een onaardige schaduw. Hij verteld mij manieren om zelfmoord te plegen of om slechte dingen bij anderen te doen. Ik ben al bezig met therapie en wij denken dat het derealisation is. Ik heb wel een vraag. Weet iemand hoe ik hier mee kan dealen? Als de slechte hallucinatie iets zegt, voel ik namelijk een grote neiging om het ook te doen. Heb daardoor al vaker geprobeerd om  zelfmoord te plegen terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Weet iemand of en wat ik er tegen kan doen?

ik heb hier verder geen verstand van en ik denk dat je het hier het beste bij je therapie over kan praten, maar misschien als je weer die neigingen krijgt kan je misschien met je ouder erover praten of aan leuke dingen denken, dingen die je leuk vindt of waar je van houdt. Je kan ook als je zelfmoord gedachten hebt bellen naar de zelfmoordpreventie 0800-0113 .

JoeJoe


beste jessy

dit klinkt een beetje als dat wat een vriend van mij had. hij bleek uiteindelijk een phsicic medium te zijn.

laat je eens onderzoeken. (of je dat bent)

 

groet HH


Hoi Jessy,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je zoals Anonymously al zei voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte!
 

Groeten, Britta

 


ik heb ongeveer dezelfde situatie ik zie ook schaduwen vooral in mijn ooghoeken en ze zeiden precies hetzelfde maar pas toen ik 10 was ze zeiden dingen dat ik moest mensen dingen aandoen en daarna mijzelf wat aandoen, nu 3 jaar later en ik heb het nog niemand verteld dat ik ze er nog zijn en ik heb een kind op mijn school aangevallen met een zakmes ik heb hem niet geraakt maar ik ben wel geschorst en zit in therapie en in het systeem van de politie. ik hoop dat jij niemand zal aanvallen en doe het gewoon niet tegen mij zeiden ze dat ze weg gingen als ik het deed maar ze zijn er nog. vertouw ze niet


Hey @Jessy2009,

Stop alsjeblieft met zm pogingen! Je kan met de KT bellen/chatten of met 113.  Je kan het ook met je mentor erover hebben. 

Groetjes, @Monkeyboy08


Reageer