Heyy dit bericht gaat over mijn stiefmoeder. Ik snap niet wat ze probeert ze sluit mij buiten haar droomgezinnetje en keert mijn vader+familie tegen mij. Ze doet dit door bijvoorbeeld: bij kerst gingen mijn vader, haar kinderen en zei zelf kerst dinee maken en plezier maken terwijl ik maar moest wachten tot hun klaar waren met kerst vieren ook hebben ze inside jokes die ik niet snap omdat ze het me niet kunnen uitleggen want "ik was er niet bij" als we 1 op 1 zijn geeft ze me bijzondere levenslessen ze vertelde dat naaktfoto's normaal zijn om te sturen en als ik een sigaret wou roken ooit ik haar moest appen dit zegt ze tegen een 13 jarig meisje.. en haar zoon van 13 krijgt dit advies niet dus het is niet haar denkwijze. Soms denk ik dat ze wilt dat ik weg ga en ik heb nog zoveel voorbeelden van dingen die ze doet ook denk ik soms dat ze een golddigger is want dan zegt haar andere zoontje (10 jaar) kan *mijn vaders naam* dit huis niet voor jou kopen en veel meer zulke uitspraken zei reageert dan door lachend naar mijn vader te kijken alsof het een soort toneelstuk was die ze hebben geoefend ofzo.
Over mijn vader en familie tegen me keren ik weet dat ze dingen tegen hun zegt over mij dat zegt mijn onderbuik gevoel ik heb vaak van hun gehoord "je stelt je aan over *naam stiefmoeder* " terwijl ik voor mijn familie een act voorzet alsof ik alles oké vind zei doet ook alsof ze me aardig vind tegen mijn familie maar haar familie en vrienden geven me altijd boze blikken.
Ze heeft ook een keer mijn snijwonden gezien en toen vroeg haar jongste zoontje heel brutaal daar een vraag over ik ben die reacties gewend over mijn huid maar mijn stiefmoeder reageerde met "dat is niks" niet op een manier dat ze het voor mij opnam, maar meer op een soort boze manier naar mij toe en met een boze blik naar mij (ik reageerde naar haar zoontje dat ik ergens tegen een stalen hek aan was gelopen) ik wil gewoon met zen alle goed zijn maar ja.
Ik hoop dat iemand dit leest en kan zeggen dat ik niet paranoïde ben hahaha
Groetjes annoniempjee❤️