Vraag

gym haten door snijden

  • 24 January 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb mezelf de laatste tijd dus echt vaak gesneden maar ik heb gym en hoe moet ik zorgen dat niemand het ziet. Ik heb een hele goede vriendin die mij betrapt heeft op het snijden dus zij vraagt een keer in de zoveel tijd om mijn polsen te checken dus toen ben ik overgestapt naar buik en been zodat ze er niet achter komt maar ik heb dus gym en moet me omkleden terwijl mijn onderarm en buik helemaal vol scars zitten hoe moet ik dit verbergen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat vervelend voor je :(

Ik wil ff zeggen dat t nie heel netjes van je vriendin is dat ze dat controleerd, mr k snap t ook wel hoor. Ik zal zelf alleen wel echt zeggen van waar bemoei je je mee enzo. En ohja over t verbergen. Je kunt gwn lange mauwen enzo aan doen met gym, zeker nu in de winter tijd das nie zo gek want vaak is het in de gymzaal echt koud.

En als je het echt niet ziet zitten kun je ook naar een leerling begeleiding gaan en overleggen of je gym mag stippen of naar een andere gym klas kan ik zit namelijk zelf in een klas net 4 mensen en hun hebben ook zulke problemen.

Succes xx

Reputatie 4
Badge +1

@Girl.anoniem ik snap je tip echt en bedankt voor de tips maar coveren met lange kleding werkt niet ( wij als jongens mogen geen lange kleding aan ) maar bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +11

Wat vervelend @anoniemgast3000, ik denk dat die vriendin zich gewoon zorgen maakt om je.

Je kan misschien op de wc omkleden? Dan hoeft niemand het te zien. 

Ook kan je misschien een minder schadelijke vervanger zoeken, zodat je langzaam “afkickt”.

Als het niet te gevoelig ligt, wat is de reden dat je snijdt? Als het bijvoorbeeld paniekaanvallen zijn, kan je misschien iets gaan schrijven. Over alles wat vervelend is, of een liedje/verhaaltje. Dat helpt mij als ik zoiets heb. En je kan zoals @Girl.anoniem zegt, naar een jeugdbegeleider gaan.

Wat stom dat je geen lange kleding aan mag als jongen. Best seksistisch :(

Veel succes!

(Sorry als ik iets verkeerd zeg, ik heb hier weinig ervaring mee)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 4
Badge +1

@Natureflower de reden is denk ik het gepest op school…op de basisschool begon het eigelijk.. ik ga hier nog een topic over maken

Reageer