Vraag

gym angst

  • 2 September 2019
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit nu in mij examen jaar ik heb nou dat elk jaar klassen veranderen dit is de4 de jaar en altijd zit ik in een klas zonder vriendinnen maar daar ben ik nu al wel over gwn stil zitte in de klas maar ik durf dus niet te gymen vorig jaar gymde ik niet mee met de smoes ik heb een blessure en mijn docent was chill ik mocht het hele jaar gewoon alleen helpen maar nu heb ik geen smoes en ben ik bang om mee te gymen en ik zit in de examenjaar ik heb obesitas ja nu denken mense je moet juist meer sporten maar ze houden er geen rekening mee dat ik bijna niks kan ook niet een een potje tennis omdat ik zo adem te kort kom en helemaal dood moe wordt van een paar bewegingen en volgensmij heb ik ook diabetes type 2 maar dat is nog niet bekend ik ben gewoon bang ik wil een voldoende staan voor gym maar ik wil absoluut niet mee gymen ik hou ervan om te sporte eigenlijk maar niet wat we op school doen ze houden er echt geen rekening mee zoals bijv salto hoe wil je dat iemand 15 jaar 160 cm is en 120 kilo is die een salto maakt onmogelijk toch en bij alle andere dingen ik kan het gewoon niet onmogelijk school begint over een paar dagen en ik stress gewoon dood omdat ik geen idee heb wat ik meot doen ik heb hier mentaal ook echt last van. Ik ben zelfs bang om op de banken te zitten bij gym en ik wil niet zoveel absenties staan bij gym vorig jaar voordat ik het smoes had stond ik altijd absent.wat moet ik nu doen reageer alsjeblieft als je een idee hebt en niet als je zegt praat met je mentor etc want het boeit hun niet

1 reactie

Hey hoi,

Dit zou je met je school begeleiding kunnen bespreken. Als zij niks doen kan je naar de Jeugdzorg gaan, als zij een brief schrijven daarover zou jouw gym docent daarnaar moeten luisteren soms geven ze dan ook een vrijstelling. Als je het echt niet kan moet je het zeggen en zouden zij dat gewoon moeten accepteren.

Toen ik schoolzwemmen wou skippen door mijn astma hield het vol door steeds ziek te zijn, ongesteld te zijn of een blessure te hebben alleen school zwemmen was 2x om de 3 weken maar gym is gewoon elke week dus denk ik niet dat mijn smoesjes gaan helpen.

Ik hoop dat dit een beetje kan helpen

Xx Darlingyou

Reageer