Vraag

gwn ff wat kwijt... (sh, zm....)

  • 9 June 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen maar ik wil gwn ff venten, gwn ff alles kwijt… nou ja gedeeltelijk…

 

Ik heb dus littekens op mijn polsen van sh en ze vallen best wel op. Op school zitten mijn "vriendinnen" er soms naar te kijken en het is zo mega ongemakkelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil lange mouwen aan maar het is daar veel te warm voor....

Ik ben ook heel de tijd constand gestresst dat iemand erachter komt... ik heb namelijk een boekje waar ik bijhou wanneer en waar ik dus sh. Ik ben dus echt bang dat iemand dat boekje vind, vooral mijn vader omdat hij mijn dagboek heeft gelezen en helemaal ging zeuren erover dat ik te veel klaag en weet ik veel allemaal. Anyways doordat ik me zo erg erover stresst meem ik het overal mee naar toe… is dat raar?

De laatste tijd gaat het steeds slechter en ik val letterlijk huilend in slaap en dan ook dagelijks. Ik vertrouw niemand en ik weet nu 100% zeker dat mijn "vriendinnen" niet echt zijn. Of nou ja tenminste om mij geven...  

Ik ben dus zeg maar de "grappige" vriendin en als ik wat kwijt wil dan maken ze er altijd een grapje over... letterlijk toen mijn huisdier doodging en ik bijna ging huilen had ik geen steun en geloofde ze me niet. Zoals ik in mijn andere topics heb genoemd weten 2 van hun ervan en hun boeit het ook niet.

 

Het boeit niemand, letterlijk niemand... 

 

Ik heb al veeelste veel geschreven hier maar ik weet het echt niet meer. En ik vind en ben ook misschien veelste dramatisch hierover... ik begrijp mezelf totaal niet en ik denk nu ook elke dag aan zelfmoord ookal wil ik het helemaal niet. 

 

Ik weet niet of ik mijn ouders dit wil vertellen want ik weet gwn dat ik mijn leven heb verpest en als ik het vertel voelt het toch... officieel ofz?  Dan moet ik wrs met ze praten erover en misschien wel therapie ofz.. dan is er echt geen weg terug.. geen idee of het logisch klinkt maar het boeit me echt niet meer dit alles.…

 

 

Sorry voor het langgeee verhaal je hoeft niet te reageren en thnx voor als je alles hebt gelezen 🩷🫶


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hee miss kun je armbandjes dragen op je polsen over je littekens xx

Zweetbandje om je polsen doen,  off idd armbandjes, maar als je dit allemaal niet wilt dan zit er eigenlijk niks anders op dan gewoon open en eerlijk te zijn, hulp te accepteren van wie dan ook want dan kan je eruit komen en hoef je niet zo ‘moeilijk’ te doen om littekens te verbergen! En je kan ook praten met een mentor of aardige docent, iemand van 113 zelfmoordpreventie of eerst met iemand van de KT!

-onnodige quote verwijderd-

misschien kun je er beetje make-up over doen zodat het minder opvalt?  Ik heb een ook fake vriendin ze werd voor alles boos dus ik heb gewoon gezorgd da ze boos werd op mij, nu zijn we geen vriendinnen meer. Ik heb nu geen vriendinnen meer maar eerlijk gezegd heb ik liever geen vrienden dan fake vrienden.

Hopelijk komt alles goed met je.

groetjes💖

Reageer