Skip to main content

Guyssss helpp (sh)

• September 1, 2025
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyyy

HELP! ik heb een maand geleden een kleine 2 a 3 weken aan sh gedaan (voor de mensen die niet weten wat dat is sh staat voor self harm dus eigelijk zelfbeschadeging) en eat toen oeens eigelijk gestopt en was daar heel blij mee aleen nu ben ik gister weer begonen aleen het rara is dat ik het me niet herinder als ik het doe ik zie het heel vaak terug als ik er aan terug denk maar nu heeft een meisje uit me klas het gezien maar ik heb gezegt dat het is is wat ze denk en me fysio zag het ook maar heb mezelf er onder uit gepraat maar wat moet ik doen moet ik het woensdag zegen bij de jongeren werker of niet ik weet het niet helppp 

liefs Cato<3

2 reacties

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 2, 2025

Dit betekent juist dat het beter gaat. Je kan niet in 1x weer helemaal stoppen en het nooit meer doen. 

Tip: geen haat alleen gebruik interpunctie 

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • September 2, 2025

Hoi ​@Cato.db ,

Heel goed van je dat je vertelt over jouw sh! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maya (De Kindertelefoon)