Skip to main content

Oke dus ik wou al sinds klein af aan zangeres worden en dan echt wereldberoemd net zoals P!nk of Ariana Grande. Mijn vrienden zeggen dat ik prachtig kan zingen en dat ik ook een super hoog uithaaltje heb. Maar ik ben gewoon doodsbang dat de mensen die ik nie ken. Me gaan haten of zelfs doof worden door mijn lelijke gekrijs. Laatst was er ook een vrouw toen ik met een paar bff's aan het lopen was en ik deed de bad romance singing challenge en heel hoog en luid zonder besef en zon vrouw hoorde het en zei zo van:'Wow das echt mooi doe nog een keer'. En ik dacht dat ze een grapje maakte of gewoon aardig wilde zijn. Of meende ze wat ze echt zei?

Als ik alleen ben ga ik ook altijd heel hoog maar als er andere bij zijn doe ik alsof ik er niks van kan

Maar ja mijn vraag is dus hoe kan ik mensen laten weten hoe ik zing zonder dicht te klappen of niet meer kan zingen en waar?

Ga achter je dromen aan! Tuurlijk gaan mensen je haten of vinden ze je gezang niet zo mooi, maar denk je dat iedereen van Ariana Grande houdt?  JAmmer genoeg moet je er uiteindelijk aan wennen en je wilt het zo lang.. Dus begin met zingen ik geloof in je!


Neem het op,zet het bijvoorbeeld op YouTube. Zo horen mensen je zingen zonder dat ze er op dat moment bij zijn. 


@Meisje120  dankjewel voor het idee maar het probleem is dat als ik zing op camera het op camera heel anders klinkt dan in het echt


Reageer