Skip to main content

Hoi iedereen, 

ik ben een jongen 17 jaar en ik val ook op jongens en ik ben met een nieuwe opleiding begonnen. Ik ben nu bevriend met 3 meisjes dus we zijn met z’n 4en. Alleen ik heb het idee dat 2 mij niet mogen of erbij willen. Maar ik heb al sinds vroeger dat ik wil dat iedereen me mag en ik let op ALLES.

bijvoorbeeld als een meisje een verhaal verteld kijkt ze vaak mij niet aan en alleen de anderen en dan denk ik van ik ben er ook nog. Ook in de les gingen hun eerder weg want ik zat in een ander groepje en toen zeiden 2 van de 3 meisjes niet eens doei tegen me. Ik word er gek van van ik wil gewoon dat iedereen me mega en ik doe zo erg me best maar het kan ook dat ik dit allemaal aan het overthinken ben want ze doen wel gewoon aardig tegen me maar meer van die kleine dingetjes.

wat moet ik doen??? Ik ben nog niet van plan om er iets over te zeggen want ik ken hun net en ik wil nog niet zo een spanning veroorzaken. 

het maakt me best onzeker want ik denk dan van: ‘wat doe ik fout’

Iemand tips?

Hey! Zitten er misschien nog meer leuke mensen in de klas?  Vaak zijn de rustige mensen heel leuk en aardig! Dan ben je niet zo afhankelijk van dit kleine clubje.  En misschien kun je als “grapje”een keer iets zeggen zovan ”hey ik sta hier”ofzo.  Het kan best zijn dat ze je niet rechtstreeks aan durft te kijken? Dat het een stukje verlegenheid is.  En als ze het opzettelijk doet en je niet wilt zien staan dan is ze niet de leukste persoon om in je vriendenkring te hebben lijkt mij.  Kun je het vragen aan iemand die haar beter kent?  En dus ook eens kijken in je klas of er nog meer leuke mensen zijn. Het is een nieuwe opleiding voor jou dus zullen de anderen ook wel de kat uit de boom kijken. Ik snap ook je gevoel wel, dat je gewaardeerd wilt worden en onzeker bent. Ik had dat ook heel veel, maar ik heb de knop een keer omgezet. En nu vind ik alleen belangrijk wat mijn besties vinden, mensen die echt leuk en open en aardig zijn. De rest laat ik maar links liggen. Maar dat kan ik wel makkelijk nu vertellen, maar ik snap ook dat je dat niet zomaar kunt.  Ik hoop dat je die mindset kunt vinden. Blijf vooral jezelf en ik hoop dat je leuke lieve mensen als vrienden vind daar !

Liefs, Tover xxx

Dankjewel voor de reactie!

ik heb een update, we waren uit gegaan met z’n 4en en zij dit dus blijkbaar niet dat ik op jongens val. Maar ze doet nog steeds ongeïnteresseerd naar me. Wat moet ik doen ??

Reageer