Skip to main content

Hoii willen jullie mij pls helpen?

ik wil graag aan mijn klas vertellen dat ik gay ben (lesbie eigenlijk maar dat vind ik een raar woord😂)

ik wil het graag op een grappige manier doen want ik heb er absoluut geen moeite mee ofz en als ik het zo doe ben ik ook geen makkelijk pest object omdat ik dan zelf de grappigste ben

hebben jullie leuke ideeën?

 

heel erg bedankt alvast!                                                                                                                                                                                           Groetjes, Saar

Mijn tip is: blijf gewoon jezelf! Ik weet zeker dat je een hartstikke leuke meid bent! En voor de rest heb ik hier niet zoveel ervaring mee, sorry..


Hay saar, 

Erg goed van je dat je uit de kast wil komen voor je geaardheid! Mijn tip is om dit meer op een serieuze manier aan te pakken, ik hoor welk vaker van jongeren zoals mij dat ze op een grappige manier uit de kast willen komen om de hoop dat ze dan niet uiteindelijk gepest worden of belachelijk gemaakt worden alleen helaas in deze tijd gebeurd dit nog dagelijks, daarom mijn tip neem jezelf serieus en de rest zodat ze zien dat het iets serieus is en het ook kan, En daarna zal ik der iets grappigs van maken net zoals wat ik heb gedaan! Fijne coming out alvast. Gr me! 


Hoi Saar,Is,Raar

 

Zoals mijn handtekening aangeeft: “Be yourself at all time”. 


Reageer