Vraag

Goede nieuwe Engelse naam voor de 4e?

  • 21 August 2023
  • 11 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi lieve forrumers, 

Ik wil volgend jaar zoals de meesten van jullie nu wel weten helemaal opnieuw beginnen, ik heb nu nog 2 weken vakantie en ik ga binnenkort zorgen dat ik lenzen krijg(die knoop heb ik doorgehakt) en ik ga meer donkere kleding kopen(liefst zwart). Het enige probleem is: mensen uit mijn verleden van de onderbouw zullen nog steeds weten wie ik ben door mijn naam. Daar wil ik verandering in brengen. Ik ga natuurlijk niet een officiële naamsverandering doorvoeren maar gwn als bijnaam heb ik een naam nodig die bij me past en het liefst in het Engels want Engels klinkt nu eenmaal veel beter dan nederlands(be fair to yourself its Just beter Just read thuis and you know already). Ik zoek dan natuurlijk wel naar een naam die bij me past en niet mij echte naam(die ik hier lekker niet noem :)). Ik zal even wat info geven: ik fiets veel als sport, ik be graag alleen in het donker muziek aan het luisteren, ik vindt horror grappig(vraag niet hoe want ik heb dus wel hoogtevrees maar ook echt erge hoogtevrees) en ik lees veel, ik ga dus proberen van mijn lelijke kutbril af te komen en mijn gezicht iets mooier te maken dan dta het nu is want nu branden je ogen weg als je naar me kijkt(vindt ik, ik ben gwn erg lelijk maar ik ga hier natuurlijk geen foto bijvoegen :)).

Ik hoop dat ik wat aan jullie tips heb en ik zal elke dag even dit topic checken (ik weet eigelijk wel zeker dat ik iets aan jullie ga hebben❤️)

Groetjes Archer 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

wat vind je hiervan?

  • Lance: Dit is een naam die “speer” betekent in het Frans, maar ook gebruikt wordt als een Engelse naam. Het klinkt stoer en sportief, en past bij iemand die graag fietst. Het is ook een verwijzing naar Lance Armstrong, een beroemde wielrenner.
  • Blake: Dit is een naam die “donker” of “bleek” kan betekenen in het Oud-Engels. Het past bij iemand die graag alleen in het donker muziek luistert, en misschien ook een beetje mysterieus is. Het is ook een naam van een beroemde dichter, William Blake, die veel over fantasie en horror schreef.
  • Finn: Dit is een naam die “wit” of “eerlijk” betekent in het Iers, maar ook gebruikt wordt als een Engelse naam. Het klinkt vrolijk en vriendelijk, en past bij iemand die veel leest en humor heeft. Het is ook een naam van een personage uit Star Wars, die veel avonturen beleeft.
  • Leo: Dit is een naam die “leeuw” betekent in het Latijn, maar ook gebruikt wordt als een Engelse naam. Het klinkt krachtig en moedig, en past bij iemand die niet bang is voor horror of uitdagingen. Het is ook een naam van een beroemde acteur, Leonardo DiCaprio, die in veel spannende films speelt.
Reputatie 7
Badge +6

Hey wil je een jongens, meisjes of non binaire naam? Ik zag bij je info dat je een jongen bent dus dat neem ik maar aan.

150 Engelse jongensnamen

Noah

Jesse

Finn

Liam

Julian

James

Vince

Jayden

Jack

Dex

Mason

Ryan

Jason

Jax

Quinn

Aiden

Owen

Stan

Jace

Dean

Dylan

Morris

Mick

Joshua

Daley

Jim

Robin

Lenn

Kay

Damian

Jaxx

Jake

Joey

Elijah

Nick

Jayson

Jay

Evan

Fynn

Mike

Riley

Logan

Ayden

Justin

Jamie

Jonah

Zayn

Joah

Luke

Ian

Mayson

Collin

Jayce

Tyler

Bryan

Kevin

Rowan

Lewis

Rick

Alan

Dave

Mace

Quin

Dylano

Flynn

Kick

Bentley

Bradley

Davey

Lennon

Ethan

Jaylano

Brandon

Lennox

Fender

Bruce

Charlie

Devin

Jordan

Jayvano

Davy

Harvey

Riff

Jeremy

Shane

Ted

Toby

Lyam

Anthony

Jaivey

Mitch

Brian

George

Wesley

Jimmy

Riv

Djayden

Danny

Jaylen

Micah

Joe

Christopher

Glenn

Jeremiah

Miles

Dorian

Jimi

Len

Chase

Caleb

Mylo

Tony

Vinn

Dennis

Tommy

Dwayne

Finnley

Jessey

Kayden

Aidan

Alec

Damon

Dominic

Jenoah

Nigel

Timothy

Jaimy

Roy

Wess

Danley

Henry

John

Kane

Tyson

Bobby

Denzel

Dexter

Don

Kenji

Lenny

Marley

Rowen

Ace

Ferron

Finley

Jaxon

Jaysen

Kelvin

Donny

Jazz

Joey

Joël

 

Zo deze heb ik gekopieerd van een site, hoop dat je er wat aan hebt! 

Phoenix.... een vogel die brandt en geboren wordt uit zijn eigen as. Staat voor wedergeboorte of een nieuw begin. 

Badge

Ash

Reputatie 7
Badge +4

Jake

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, dit is wel een leuk idee! 

Ik zou er ook bij willen zeggen, denk aan je eigen profiel handtekening;). Wees jezelf, dus neem ook weer niet te veel afstand van wie je bent!🤩 

Maiskolfje X

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet echt een naam ofzo, maar bedenk wat leuks zoals bijvoorbeeld je huisdiers naam en gebruik het alsof het je echte naam is. 

tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm Forumregel 3

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb er wel een voor je: Horrorbike

Reputatie 5
Badge +3

Hoi allemaal

Bedankt voor de reacties tot nu toe! Ik heb al een paar namen die ik aan het overwegen ben(kzal ze ff opnoemen: phoenix, Blake en horrorbike), ik ga nu nog geen beslissing nemen maar ik wil wel even een reactie plaatsen zodat jullie ook weten dat ik echt iets doe met wat jullie als tips geven❤️

Groetjes Archer 

Reputatie 7
Badge +9

Even nieuwsgierig maar heb je al een nieuwe naam gevonden? Of heb je al 1 van die 3 namen die echt Onderaan staat voor jouw?

 

Ik heb ook snel een vraagje deels voor de kt. Als @GhostEmoArcher8 een nieuwe naam heeft gekozen zou hij dan (als hij het wilt) zijn oude naam mogen zeggen hier? Ik zou zeggen ja want hij heet nu anders en er zijn vast duizenden mensen op aarde die precies zo heten. Maar ik zou ook zeggen nee want hoe groot is de kans dat je iemand tegenkomt die steld zich voor met de naam die hij dus gekozen heeft dan vraag je naar zijn echte naam en dan is het even nadenken en dan weet je gelijk alles over hem.

Reputatie 5
Badge +3

@ikweethetnietmeer2009 Ja ik heb de naam gekozen die ik ga gebruiken, maar ik ga geen officiële naamsverandering doorvoeren dus ik ga m'n geboortenaam natuurlijk niet zeggen, ik ga die naam gwn gebruiken voor mensen waar ik mee omga, vrienden enz want ik heb gwn echt een kutnaam, en ik ga niet zeggen welke heeft gewonnen, alleen dat je nog gaat horen van die naam later! 

Reageer