Hoi lieve forrumers,
Ik wil volgend jaar zoals de meesten van jullie nu wel weten helemaal opnieuw beginnen, ik heb nu nog 2 weken vakantie en ik ga binnenkort zorgen dat ik lenzen krijg(die knoop heb ik doorgehakt) en ik ga meer donkere kleding kopen(liefst zwart). Het enige probleem is: mensen uit mijn verleden van de onderbouw zullen nog steeds weten wie ik ben door mijn naam. Daar wil ik verandering in brengen. Ik ga natuurlijk niet een officiële naamsverandering doorvoeren maar gwn als bijnaam heb ik een naam nodig die bij me past en het liefst in het Engels want Engels klinkt nu eenmaal veel beter dan nederlands(be fair to yourself its Just beter Just read thuis and you know already). Ik zoek dan natuurlijk wel naar een naam die bij me past en niet mij echte naam(die ik hier lekker niet noem :)). Ik zal even wat info geven: ik fiets veel als sport, ik be graag alleen in het donker muziek aan het luisteren, ik vindt horror grappig(vraag niet hoe want ik heb dus wel hoogtevrees maar ook echt erge hoogtevrees) en ik lees veel, ik ga dus proberen van mijn lelijke kutbril af te komen en mijn gezicht iets mooier te maken dan dta het nu is want nu branden je ogen weg als je naar me kijkt(vindt ik, ik ben gwn erg lelijk maar ik ga hier natuurlijk geen foto bijvoegen :)).
Ik hoop dat ik wat aan jullie tips heb en ik zal elke dag even dit topic checken (ik weet eigelijk wel zeker dat ik iets aan jullie ga hebben)
Groetjes Archer