Vraag

Goed praten..

  • 4 September 2019
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

ik heb echt al heel lang een gezeik met iemand en laatst hebben we gepraat maar ik kreeg de kans niet om iets te zeggen... Hij ging namelijk erna meteen weg waardoor ik mn eigen dingen niet kon zeggen... nu heb ik het geprobeerd via app maar ben geblokt..

maar ik wil het goed praten omdat dat natuurlijk vaak t beste is..

Ik wil zelf ook gwn lekker in mn vel zitten en me gwn echt goed voelen dan slecht en alles😞

ik weet niet wat ik anders zou kunnen doen...

Misschien weten jullie wat ik zou kunnen doen??


xx Esha

6 reacties

Hey Eshaa

Je zou graag wat uitpraten. Op sociale media ben je geblokt, en bij een conversatie lukt het niet om je zegje te doen. Hm, da’s vervelend.

Zie je deze persoon regelmatig? Je zou hem kunnen aanspreken op een moment dat hij er kalm bijloopt. Geef gerust aan dat je graag wat met hem zou delen.

Hebben deze persoon en jij een gemeenschappelijke kennis? Die kennis zou aan deze persoon mee kunnen delen dat er je wat op het hart ligt.

Groetjes
Kenshin
Hey Eshaa

Je zou graag wat uitpraten. Op sociale media ben je geblokt, en bij een conversatie lukt het niet om je zegje te doen. Hm, da’s vervelend.

Zie je deze persoon regelmatig? Je zou hem kunnen aanspreken op een moment dat hij er kalm bijloopt. Geef gerust aan dat je graag wat met hem zou delen.

Hebben deze persoon en jij een gemeenschappelijke kennis? Die kennis zou aan deze persoon mee kunnen delen dat er je wat op het hart ligt.

Groetjes
Kenshin


Ik zie hem soms wel maar dan is hij met z’n vrienden..
Hey,

Weet je z'n adres? Je kan hem een brief sturen.

Ook kun je proberen nog eens in real life af te spreken en het dan te vertellen.

Ken je mensen met zijn telefoonnummer? Vrienden van hem die toevallig ook jouw vrienden zijn of vrienden van jou die hem kennen? Je zou des noods via hen een berichtje aan hem kunnen sturen.

Goed dat je het wil uitpraten. Dat is vaak inderdaad de beste oplossing.

Gr. Pin
Hey,

Weet je z'n adres? Je kan hem een brief sturen.

Ook kun je proberen nog eens in real life af te spreken en het dan te vertellen.

Ken je mensen met zijn telefoonnummer? Vrienden van hem die toevallig ook jouw vrienden zijn of vrienden van jou die hem kennen? Je zou des noods via hen een berichtje aan hem kunnen sturen.

Goed dat je het wil uitpraten. Dat is vaak inderdaad de beste oplossing.

Gr. Pin


Ja ik weet z’n adres wel..

en in real life afspreken lukt niet echt aangezien hij me geblokt heeft op sociale media maar ik heb nog niet geprobeerd te appen via whatsapp..

ik heb zelf wel zijn nummer en hij die van mij anders ook..

ik had t meest contact met hem via insta..
Je zou hem eventueel een berichtje via WhatsApp of via sms kunnen sturen. Hebben jullie al een tijd niet gepraat? Dan zou het kunnen dat de grootste spanningen gaan liggen zijn, en dat hij ditmaal wel bereid is om te luisteren. Moest hij hier niet voor open lijken staan, is een brief zoals Pin die voorstelde, een goede optie.

Gr. Kenshin
Hey,

Dan zou ik hem proberen te benaderen via WhatsApp, een brief of sms en daarin vragen of hij open staat om een keertje in real life te praten.

Gr. Pin

Reageer