Skip to main content

goalgewicht gehaald maar nog niet tevreden, sta op het punt om weer te snijden

• July 2, 2025
  • 38 reacties
  • 388 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Ik haat dat ik dit topic ga sturen maar ik doe het toch

Ik heb vandaag mn goal gewicht gehaald, maar ik ben nog niet tevreden. Ik moet meer afvallen. minder eten. meer sporten. ik haat het.

Ik sta op het punt mezelf weer te snijden. ik ben al op zoek geweest en ik heb iets gevonden

Ik wil het echt niet maar het moet. ik moet die boosheid en verdriet kwijt. ik weet het allemaal niet meer

vrienden hebben elkaar al. iedereen op school haat me. (ik heb bijna gevochten, maar kreeg bijna een paniekaanval door de zenuwen dus heb ik het maar niet gedaan) er worden spullen naar me gegooid, ik word raar aangekeken. ik haat het echt. alles. iedereen. school. mezelf.

Ik denk niet dat ik deze avond clean blijf. ik weet het zeker.. 

Wat moet ik doen..?

38 reacties

• July 2, 2025

Hallo eendje. 

Oke.. (Ik heb makkelijk praten) maar je hoeft niet meer af te vallen. Jij bent goed zoals jij bent. Ik snap dat dit zeggen niet veel nut heeft met dst stemmetje, maar dat stemmetje wil dat jij afvalt. Wat wil jij ?  

Beloof me dan 1 ding eendje. Snij dan een beetje, en niet te veel. Anders hou je niet meer op. Ga ook niet steeds meer snijden. Hou het bij een beetje. Dan ga je niet helemaal kapot. 

Kan je dat niet op een andere manier kwijt dat ? 

Koop een boksbal, en plak het gezicht van die kut pestkoppen er op en sla ze helemaal kapoet.

Bijna gevochten ? Wat heb je gedaan, leg is uit 😅

Ik haat jou niet 😉😇 

Hou het asjeblieft dan bij een beetje. 

Ik heb geen wijs advies voor je (helaas) 

Maar jij mag er zijn, jij bent een aardig en lief meisje. Laat die pestkoppen er toch in stikken. 

Weten jou vriendinnen dat jij hier zo in staat, want ik denk niet dat jou vriendinnen jou zomaar dumpen. 

Groetjes je maatje, die om jou geeft 😘

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 2, 2025

@Badeend 

ik weet niet wat ik wil.. Dat stemmetje is de baas over me (klinkt raar)

stond net op het punt te gaan snijden toen een vriend een snap stuurde, ik voelde me zo slecht Dat ik niet meer kon snijden. Ik heb gereageerd en ben in bed gaan liggen rotten totdat ik jouw lieve reactie zag❤️ jouw reacties maken me altijd vrolijk, en je hebt altijd wel tips om ergens doorheen te komen, thx maatje❤️

Ik weet niet of ik vandaag nog ga snijden. Ik zal mn best doen het niet te doen. Ik ga zo proberen te slapen. Ik weet niet hoe ik die boze verdrietige gevoelens kwijt kan.. Ik weet niet eens wat ik voel, ik weet niks. Misschien is die boksbal wel een goed idee;P

okay storytime:

dus een vriendin van mij was dus gepest door die ktpestkoppen en ze was helemaal overstuur. Ik besloot samen met een andere vriendin ze de volgende pauze te slaan, maar in die lesuren kreeg ik bijna een paniekaanval omdat ik niet wist wat ik nou echt van plan was. Uiteindelijk niet geslagen, maar misschien andere keer

Ik haat jou ook niet hoor❤️❤️

Mn vriendinnen weten hier niks van, gelukkig. Ik vertel niet zo gauw dingen in het echt zoals ik hier doe.. Ik ben bang Dat ze Net zoals mn oude vriendin mn geheimen doorvertellen aan anderen zodra we ruzie hebben/ geen vriendinnen meer zijn.. (Die oude vriendin komt misschien volgend jaar bij me in de klas, jippie....😕)

Ze zullen me idd vast niet dumpen, maar als ze dit allemaal weten zullen ze me nooit meer hetzelfde aankijken.

Lieve lieve maatje van me, jouw woorden maken mij altijd blij. Jij maakt mij blij. Ik blijf vechten voor je maatje❤️

• July 3, 2025

Hallo ​ @eendje  (mag ik je nog steeds zo noemen?),

Is het nog gelukt niet te snijden? Ik hoop het wel voor je!

Ik ken dat gevoel dat iedereen je haat. Als je er echt niks tegen kunt doen kun je misschien naar een andere scool toe of zo? Misschien een hele heftige maar soms werkt het gewoon beter om even opnieuw te beginnen.

En je hoeft dit alles ook niet aan je vriendinnen te vertellen. Je maakt een hele hoop door, ook als ik je andere topics heb gezien, en ik begrijp dat ze je anders raar gaan aankijken. Hoeft dus ook niet. Ik hoop dat ​@Badeend en ik en anderen je goed kunnen helpen zo. 

Trouwens: Ik haat jou ook niet😉🩷

Veel liefs!

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 3, 2025

Hey ​@natuurlijk_roodharige 

Tuurlijk mag je me eendje noemen😆

ik ben gisteravond rond 11 uur in slaap gevallen (dat is echt heel vroeg voor mij) en heb me nog verslapen ook! (ik weet niet waarom ik daar trots op ben maar ik heb tenminste goed geslapen)
Ik heb dus niet gesneden en daar ben ik blij om!

Ik denk niet dat mn ouders me naar een andere school zullen laten gaan.. ze zijn heel erg tevreden over mn school nu (ze hebben me ook gedwongen deze school te kiezen) ik heb natuurlijk best veel vriendinnen en wil dus ook liever niet van school veranderen

Ik denk dat jullie (jij, ​@Badeend en anderen) mij inderdaad kunnen helpen, bedankt daarvoor❤

Ik haat jou natuurlijk ook niet hoor (jullie allemaal niet!)❤

merelm
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 3, 2025

Hoi ​@Tr0ubl3d ,

Wat dapper dat je het forum weet te vinden om dit te delen!  Een lastige situatie waar je inzit, onthoud dat je daar nooit alleen voor staat.  Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Merel (De Kindertelefoon) 

• July 4, 2025

Hallo @eendje,

Wat goed dat je niet hebt gesneden of dergelijke! 

11 uur is ook prima hoor. Ik heb nog niet vaak gehoord dat mensen blij waren dat ze zich hadden verslapen 😂 Maar ja ik begrijp het wel.

Weten je ouders dat je wordt gepest? Misschien overwegen ze dan nog iets (op z'n minst met school praten) en misschien kun je dat sowieso doen.

Ja ik weet dat t niet werkt maar niet geschoten voor de 80 miljoenste keer is nog steeds mis (laat ik het zo uitdrukken). 

Veel liefs!

• July 4, 2025

Hallo allemaal 😆

Mieschien beetje kutte vraag, maar wat wil jij met je leven gaan doen. Denk er is over na wat wil jij ? 

Ik doe iets goed op het forum 🥳🥳😉

Als jij nou is bedenkt wat je voelt, ga ik nadenken hoe je nog meer je emoties kan uiten 😂 kan vast wat leuke dingen bedenken. 

Oke dit is slecht advies, maar ga pesters nooit slaan. Als je het doet moet het goed. Dan moet er een geel busje komen met mooie lampjes. 

Hahah ik ben jaloers, het was voor mij 01.00 dat ik sliep..... 

Ik hoop dat ik goed kan helpen, anders hou ik weer me mond 😅 ik wil je geen slecht advies geven. 

Beetje buiten de topic of niet 🤔 ik weet het niet meer, maar hoe was Julie dag ​@Tr0ubl3d en ​@natuurlijk_roodharige 

Groetjes badeend die een bruine trui aan het breien is 😅 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

hey ​@Badeend 

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik wil- ik wil mezelf zijn zonder na te denken over wat anderen van me denken.. Moeilijk haha

Ik voel gewoon die woede en dat verdriet. En een soort leegte. Allemaal omdat ik me nergens echt thuis voel.

Als ik ze ga slaan, zal ik ervoor zorgen dat dat busje komt hoor😉

Hopelijk slaap je vanavond wat sneller haha

Lieverd jouw advies helpt me altijd! Houd echt nooit je mond❤

Mn dag was matig haha

Heb een belangrijk proefwerk verkloot en een belangrijk ding van mij gesloopt😅 (heb ik wel vervangen, maar ik ga niet zeggen wat het is ivm anonimiteit) Wel heb ik mn kamer (zonder toestemming😝) omgetoverd tot iets wat mijn persoonlijkheid meer uitstraalt (heheheheh)

Hoe ging jouw dag? en succes met breien!

Je doet het trouwens altijd al goed op het forum maatje❤

• July 5, 2025

Hallo ​@Badeend ,

Goede vraag. Ik weet het eigenlijk niet. Mijn vader is mammaloog (dat is een bioloog die zoogdieren onderzoekt) en mijn moeder was (toen ze nog leefde) neurobioloog, misschien wil ik ook wel onderzoeker worden of zo, alleen dan sterrenkunde of natuurkunde of zo. En jij?

Zoals @eendje al zei doe je het al heel goed op het forum hoor!

1.00 is prima toch? Ja het is wel laat, maar het kan erger. Ik ging toen ook zo laat pas dus ja.

En het is een prima advies hoor😀 al ben ik niet van plan pesters te slaan, dat werkt toch niet. En als ze dan daadwerkelijk in zo'n loeiend busje zitten dan krjig ik daar alleen maar problemen van🤣.

Mijn dag was op zich prima. Gewoon normaal, niet per se bijzonder of zo. Ik heb geen school meer, officieel moet ik nog een week maar daar gebeurt dus helemaal niks 🙄. 

Leuk dat je breit trouwens! Ik kan het niet hoor maar ik doe aan haken. Ken je dat? Komt ongeveer op hetzelfde neer. 

Groetjes🖤

• July 5, 2025

Hallo allemaal. 

Om even binnen het onderwerp te blijven 😂

Eendje heb je je nog gesneden? 

En ik bedoelde niet de breien die Julie denken 😅 ik bedoelde 💩 . Ik kan niet breien. 

Mijn moeder haakt, en ook niet weinig dus Ik ken het wel. 

Ik ga even goed nadenken hoe ​@Tr0ubl3d haar emoties kwijt kan 😉🤣 

Hahah als je slaat moet je zorgen dat ze niet terug kunnen slaan. Als de ander eerst slaat heb jij geen problemen, zelfverdediging 😁 

Professor ​@natuurlijk_roodharige dus 🤣

Eendje, wat wil jij later. Mieschien helpt dat Je een doel hebt Wat voor baan, wat voor gezin. 

Mieschien zie je dan in waarom je nog wil leven 😇

Ik voer 2 gespreken te gelijktijd, dat is moelijk. 

Ik wil later of het familie bedrijf overnemen of speciaal transport doen. 2 jaar Australië ,2 jaar alaska , 2 jaar amirika. En dan een vaste baan in Nederland. En een druk gezin lijkt me wel wat 😅

Volgende keer beter leren voor je proefwerk Eendje 🤣

Het hoogtepunt van mijn dag ik ben bijna kaal 😁   heb nu zoon leger kapsel, vind het prachtig 😆

Groetjes badeend, die nu hoofdpijn heeft van 2 gesprekken tegelijktijd voeren 😉🤣😅

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 5, 2025

Nope niet gesneden maar wil t wel doen..

Geen idee wat ik later wil haha jij hebt wel leuke ideeen! Ik zou willen dat ik je kapsel kon zien maar ja.. Das jammer:P

Ik zal volgende keer beter lerenXD

Succes met breien maatje😉

• July 5, 2025

Allo allemaal 

Ik kan zo het leger in 😉😅🫡 ( foto verwijderd door De Kindertelefoon, foto’s van personen zijn niet toegestaan )

Ik wou bijna zeggen, dan ga je toch mee 🤣               helaas werkt dat niet zo 😅

Zoek andere wat afleiding, maak anders zoon grote vragenlijst van 150 vragen. Dan ben je wel even afgeleid 🤣😅

Begin is bij het begin 😉😅 Wat zijn jou interesses en bestaat er zoon baan ? 

😅moest wel lachen toen Julie echt dachten dat ik aan het breien was 🤣

Groetjes badeend

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 5, 2025

hoi ​@Tr0ubl3d 

ik heb hetzelfde ik wil zo graag afvallen maar weet niet hoe ik snel kan zien dat het werkt dus als jij weet wat ik kan doen dat ik ook snel afval dan graag maar oke nu even over jou ik ben super trots op je dat je je bodygoal hebt gehaald en je hoeft echt niet meer aftevallen denk ik maar doe jezelf aub geen pijn ik weet hoe het voelt als je echt jezelf wilt snijden maar iets houd je tegen maar je weet niet wat maar ik heb vertrouwen in je je kan het.

veel succes je kan het 

Liefs N

• July 6, 2025

Hallo ​@Badeend ,

Ja ik dacht dat je echt breien bedoelde😅 wist ik veel dat dat ook een uitdrukking voor 💩 was maar goed.

Professor vind ik toch wat te hoog gegrepen, mijn moeder was geen professor en mijn vader ook niet. Een professor is namelijk het hoofd van alle universitatir docenten/onderzoekers maar leuk bedacht. Misschien ga ik iets met muziek doen, dat zou me ook wel leuk lijken.

Jij krijgt zo te lezen een druk leven. Veel succes in het leger, mij niet gezien😉. Bovendien zou ik niet eens door de keuring komen, ik heb -6 en ik ben 2.09 m dus veel te lang😅.

@eendje Vooral niet snijden hè, ik moet nu stoppen helaas dus dat is het einde😐

Veel liefs🖤

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

Ik sta nu echt op het punt mezelf te snijden- Niemand begrijpt me!
Mn ouders zitten gezellig beneden met mn zusje, mn vriendinnen zijn leuk met elkaar aan t appen in de gc (heb geen zin om te reageren)
Ik moet perse aan school werken terwijl ik daar helemaal geen energie voor heb en ik heb binnenkort nog een schoolfeest waar ik gedwongen heen moet. niemand begrijpt het..

• July 6, 2025

Hallo ​@Tr0ubl3d

Ik begrijp je !!! 

De meeste hier waarschijnlijk 😉

Ik kan wel zeggen niet snijden, maar dat helpt niet 😅. 

Kan je niet wat afleiding zoeken?  Vragen lijst van 150, toch wel Appe met je vriendinnen, ga een spelletje doen, ga study go doen met een muziekje op. 

Als je een schoolfeest niet leuk vind, moet je het leuk maken. Hoe gaan je het leuker maken voor jezelf ?

Ik kan je hooguit zeggen dat je niet moet gaan snijden. 

Groetjes je maatje 😘😉

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

Hey lieverd

je had een heel goed idee, ik heb het geprobeerd, echt waar. Ik heb gefaald. Mn arm ligt nu open.. Heb er wc papier om heen gewikkeld om te gaan slapen. Morgen zal ik veel armbanden dragen ig

het spijt me ​@Badeend

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

@Tr0ubl3d, praktische tip: niet je arm omwikkelen met wc papier, want dan kan je ontstekingen krijgen als je het niet goed schoonmaakt en goed laat genezen, je moet juist er niks op doen en snel met water spoelen!

Ik kan je niet echt goed troosten, maar koop wat lekkers voor jezelf maak er het beste van! Je verdient het! Zorg goed voor jezelf en slaap goed en stay hydrated!!

Veel sucsess en liefs en groetjes van sinasappelbroodje

• July 7, 2025

Hallo @eendje,

Jammer nou dat het toch niet is gelukt😪. Volgende keer beter, zou ik zeggen. 

Trouwens, even vraagje: is jouw cup ook kleiner geworden door afvallen? Ik had namelijk (bijna) C, maar sinds ik zo erg was gegroeid heb ik nu nog maar A/B over.

Veel liefs🖤

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 7, 2025

@sinasappelbroodje dat was idd niet zo een goed idee, werd wakker en het plakte aan de wonden (auuuuu)

Wel bedankt voor de tip❤

@natuurlijk_roodharige Idd volgende keer (hopelijk) beter. Ik heb niks gemerkt kwa cupmaat (Ik heb nu A) Wel zit mn bh wat losjes maar ik heb er niet enorm veel last van

• July 7, 2025

Hoi ​@Tr0ubl3d  jammer dat je inderdaad toch hebt gesneden. Ik wil ook het haar van @badeend zien, kan je geen tekening maken ​@Badeend ?

Ik dacht ook dat je aan het breien was maar ik begrijp uitdrukkingen ook niet..😅😅

Ik weet niet of jullie het nog wilden weten van mij maar ik wil dierenarts worden en op de noordpool wonen🙄😁

En hoe werken Cupmaten ​@natuurlijk_roodharige want ik draag topjes maar ik wil wel de maten snappen. Ik heb in m'n moeders BH gegluurd en zij heeft een 85B. Is dat groot? Ps moet wel een bh😅😅😅

Groetjes Ducklover27 

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

@sinasappelbroodje dat was idd niet zo een goed idee, werd wakker en het plakte aan de wonden (auuuuu)

Wel bedankt voor de tip❤

​​​​​​

Doe voorzichtig volgende keer!

• July 7, 2025

Hallo ​@Ducklover27 

Als je een bh krijgt meet je op twee plekken: vlak onder je borsten en over het volste punt van je borsten. Vervolgens krijg je met die twee plekken een cupmaat: het cijfer is van onder je borsten en de letter is over je borsten. Er is daar ook een maattabel voor:

85B is niet per se groot maar ook niet per se klein. Gewoon prima. Ikzelf heb nu 70A/B (omtrek over borsten is precies 84 cm, dat was vroeger 87 cm) als je dat wilt weten 😉.

Vaak zeggen ze dat zodra je je borsten mee voelt 'springen' als je gaat sporten of zo, dan is het tijd voor een bh, en dan kun je gaan meten. Daarvoor heeft het nog niet zo veel zin.

We gaan nu wel een beetje van het topic af, maar ik hoop dat dit je helpt 😁

@eendje hoe gaat het nu met je arm? Heb je het aan iemand verteld?

Veel liefs ❤

• July 7, 2025

Heb ik nou dan een 75A ofzo?

74-75 omtrek volste deel

70 onder borst.

Oja ik heb ook de zelfde vraag voor jou eendje, gaat het al beter met je (arm)?

Groetjes Ducklover27 

• July 7, 2025

Hallo allemaal 😇

Sorry als ik een beetje kort reageer 😅 heb de hele dag door walibie gelopen 😑 

Jammer dat het je niet gelukt was ​@Tr0ubl3d, was stiekem best bezorgt 😅 maar wist even niet wat ik moest zeggen, hoe ging het vandaag. 

Vandaag blijven je armen heel (je hele lichaam) (dat is het doel 😉)

Een deel van de reactie is verwijderd vanwege overtreding van forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

@Ducklover27 ga je dan de beren en pinguïns helpen 😅 hoe zie je dat voor je dierenarts op de noordpool 😅

Iedereen vraagt naar je arm, maar hoe gaat het nu met jou ? Iemand het opgemerkt 😉

​we gaan af en toe te vaak buiten de topic😅 oepsie🤣

Groetjes badeend