Glowup en lelijk, dood willen

  • 30 November 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

De laatste tijd haat ik school. De kinderen in mijn klas zijn super kinderactig en zeggen constant gemene dingen. Vandaag maakte iemand een opmerking dat ik lelijk was. Dat doet best pijn, ik denk dat iedereen dat wel pijn doet. Dit soort reacties krijg ik de hele dag door (in die richting) negeren helpt niet en erop reageren durf ik niet. Dood willen is vaak wanneer het gebeurt (die reacties), dan wil je gewoon door de grond weg zakken. Ik heb geen vrienden ben verhuisd, corona gedoe en ik voel me slecht over van alles en nog wat. Ik voel me gewoon slecht en lelijk.

 

VANDAAR EEN GLOW UP

Ik weet dat je nooit moet luisteren naar mensen die zeggen dat je lelijk bent of mensen die in het algemeen negatief over je zijn maar voor mij is het wel belangerijk. Ik heb zelf al een playlist gemaakt van letterlijk 100 videos met tips om een glow up te krijgen of filmpjes how je moet afvallen en mooier word.

ook draait het bij een glow up niet perse alleen om uiterlijk. Ook is het goed om een vaste routine te hebben en je beter te gaan voelen. 

 

Daarom mijn vragen

-iemand tips om me beter te voelen over  mijzelf?

-hoe maak ik nieuwe vrienden? het liefste online of niet via school

 

 

 


1 reactie

Hey,

 

-het is natuurlijker makelijker gezegt dan gedaan maar onthoud altijd iedereen is mooi op zijn of haar manier, ofterwijl je bent mooi zoals je bent :)

​​​​​​​

-vriendemaken kan natuurlijk heel lastig zijn, iedereen is anders dus de een vind het makelijker dan de ander. Yubo is een app om nieuwe vrienden te leren kennen en maken (is een optie als je echt nodig vind want het is in middel een soort kindertinder dus als je echt ten einde raar bent kan het wel maar let alsjeblieft op met want je doet want dr zitten ook verkeerde typen mensen op dus pas op met wat voor informatie je deed met mensen) daarnaast weet ik niet of je de app discord kent maar dat is een platform voor mensen op te chatten en bellen, kijk dan een keer op tiktok ofzo iets onder de hashtag discord en zijn of daar leuke servers/communitys tussen staan join ze en kijk om daar leuke/gezellige mensen op zitten.

 

dat is een beetje het advies want ik je kan geven als je nog vragen hebt of iets wilt weten laat het maar horen ik hoop dat ik je met dit in iedergeval een beetje heb kunnen helpen.

 

Reageer