Vraag

glanspapier gerookt

  • 3 August 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Badge

2 jaar geleden ben ik zo dom geweest om een glanzend en bedrukt reclamepapiertje te roken. Weet niet wat mij bezielde. Werd daarna misselijk en had keelpijn. Dit is maar 1x gebeurd. Zou ik hier blijvende schade aan overgehouden kunnen hebben? Ben een beetje ongerust. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Mushi ,

 

pubers doen soms rare dingen en proberen van alles uit…..maar deze had ik nog niet gehoord….bedoel je van dat papier waar vaak advertenties op staan in van die magazines of foldertjes, want die gebruikten mijn vriendjes en ik ‘vroeger’ toen ik 10-11 was om pijltjes van te draaien, die je dan weg kon schieten in zo'n stukje elektriciteitsbuis. Pijltje erin en dan blazen. Je draaide dan zelf zon pijltje van een reepje papier van 5 cm breed ofzo en dan moest je er aan likken (aan dat puntje) zodat dat pijltje goed in vorm bleef zitten (dat het papier dan aan elkaar bleef plakken, ik had dat geleerd van een buurjongen ) en soms hadden we er dan een gekleurde tong van. We moesten daar dan om lachen, maar dat was ook niet echt goed, denk ik. Het zal wel van die inkt zijn van die advertenties… toen gingen we met besjes schieten, maar die waren ook niet echt gezond, als je die binnen kreeg...maar ja, ik loop nog steeds rond, dus het zal wel meevallen allemaal, denk ik.

Nou ja, als het zoiets was, dan zal dat wel niet echt lekker  geweest zijn en daar kwam je gelukkig al snel achter en ik denk dat als je het maar één keertje hebt gedaan en dat al 2 jaar geleden is en je alleen die ene keer dat je het deed er 'last’ van hebt gehad, dat het wel mee zal vallen met de schade.

Die ene keer dat je keel zeer deed en je er misselijk van was zal wel gwn door de rook zijn gekomen.

Ik heb wel eens een keertje bij een grote brand staan kijken en kreeg toen ook rook binnen omdat de wind draaide en ik had toen een beetje hetzelfde en dat was ook snel over, dus ik denk er niet meer aan eigenlijk. Ik weet wel dat ik aan de goede kant moet gaan staan bij een brand haha.

 

Echte sigaretten roken, elke dag is wel echt slecht, maar dat weet iedereen wel.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Reageer