Skip to main content
Vraag

ginger

• April 16, 2025
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

help
Forum|alt.badge.img

Hoi, 

Ik zit in de brugklas en ik ben al twee keer uitgescholden met woorden waarvan ik het liever niet wilde.

Het komt doordat ik een beetje goud, oranje haar heb, ginger dus. Ik vind het super stom want ik hoor altijd dat het niet mooi is.

Dus had ik een paar vraagjes aan jullie ik zou het enorm waarderen als jullie dit eerlijk invullen.

1. ben je ginger?
  2. zo nee welke kleur haar heb je dan?
  3. wat vind je van ginger jongens?
  4. wat vind je van ginger meiden?
  5. vind je ginger over het algemeen mooi of niet?
  6. als je iemand ginger noemt bedoel je dat dan positief of negatief?
  7. heb je weleens iemand uitgescholden omdat hij of zij ginger was?
  8. hoe oud ben je?
  9. zou je ginger willen zijn
  10. maak een top 4 van je favoriete haarkleuren: blond, bruin, zwart/donkerbruin, wit en ginger/oranje.

Alvast bedankt voor het invullen.

Doei!!!👋

6 reacties

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1
  1. ben je ginger? Nee
  2. zo nee welke kleur haar heb je dan? Zwart
  3. wat vind je van ginger jongens? Mooi
  4. wat vind je van ginger meiden? Mooi
  5. vind je ginger over het algemeen mooi of niet? Mooi
  6. als je iemand ginger noemt bedoel je dat dan positief of negatief? Positief
  7. heb je weleens iemand uitgescholden omdat hij of zij ginger was? Nee
  8. hoe oud ben je? 14
  9. zou je ginger willen zijn nee denk niet dat het zou passen met mijn huidskleur
  10. maak een top 4 van je favoriete haarkleuren: blond, bruin, zwart/donkerbruin, wit en ginger/oranje. 1. Ginger 2. Blond         3. Zwart

wat stom dat mensen dat tegen je hebben gezegd :( maar je haarkleur hoef je je niet om te schamen en hopelijk kunnen mensen zoals ik als een soort tegenwerkende kracht werken want ik vind jouw haarkleur heel mooi!

lovegood
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 16, 2025

Hoi help!

Ik zal de vragenlijst invullen, maar het is niet oke dat je wordt uitgescholden. Misschien kun je naar je mentor stappen.

Maar de vragenlijst:

1.nope

2. Blond

3. Prima, ik heb niet perse een voorkeur ik ga liever op innerlijk af.

4. Heel mooi.

5.  Jawel

6. Ik noem mensen geen ginger maar als ik dat doe als een observatie, dus gewoon neutraal.

7. Nope

8. 13

9. Nee (ik ben niet erg tevreden met mezelf maar ik houd niet van verandering)

10. 1. Zwart/donkerbruin 2. Blond 3. Ginger 4. Bruin 5. Wit

Groetjes lovegood 

help
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Hoi,

Echt heel erg bedankt voor het invullen van de vragen en  ik waardeer jullie steun heel erg! 

Echt heel erg bedankt!

Doei, groetjes Help😊🤗

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 22, 2025

Hoi, even je vragen invullen:

1. ben je ginger? Nee maar als de zon er op staat, zie je bij mij wel wat kleuren in de gloed die er in de buurt komen
  2. zo nee welke kleur haar heb je dan? Donkerbruin
  3. wat vind je van ginger jongens? Mooi, het is prachtig dat het een unieke kleur is
  4. wat vind je van ginger meiden? idem
  5. vind je ginger over het algemeen mooi of niet? Zeker, ik heb een buurmeisje en zij heeft echt prachtig ginger haar.
  6. als je iemand ginger noemt bedoel je dat dan positief of negatief? Ik zou het positief bedoelen maar ik gebruik de term eigenlijk nooit, heb het eerder over vlamkleur of auburn
  7. heb je weleens iemand uitgescholden omdat hij of zij ginger was? nee nooit
  8. hoe oud ben je?  15
  9. zou je ginger willen zijn. ja hoor, zoals ik zei, in de zon zit er bij mij ook wat auburn in :)
  10. maak een top 4 van je favoriete haarkleuren: blond, bruin, zwart/donkerbruin, wit en ginger/oranje. Vind je het goed als ik ze allemaal mooi vind? want bij elk mens past weer ander haar en haardracht, en ik zou mijn buurmeisje bijvoorbeeld niet kunnen voostellen met een andere kleur. Net zoals sommige mensen echt een “brillengezicht”kunnen hebben omdat je er zo aan gewend bent en het goed staat.

Groetjes liefs Tartan XxX

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Hoi, 

Ik zit in de brugklas en ik ben al twee keer uitgescholden met woorden waarvan ik het liever niet wilde.

Het komt doordat ik een beetje goud, oranje haar heb, ginger dus. Ik vind het super stom want ik hoor altijd dat het niet mooi is.

Dus had ik een paar vraagjes aan jullie ik zou het enorm waarderen als jullie dit eerlijk invullen.

1. ben je ginger? Nope
  2. zo nee welke kleur haar heb je dan? Donker blond
  3. wat vind je van ginger jongens? Meestal niet mijn type maar wel mooi
  4. wat vind je van ginger meiden? Mooi
  5. vind je ginger over het algemeen mooi of niet? Ja hoor
  6. als je iemand ginger noemt bedoel je dat dan positief of negatief? Positief
  7. heb je weleens iemand uitgescholden omdat hij of zij ginger was? Mn vriendin maar bedoelde niet in slechte manier en wist zij ook
  8. hoe oud ben je? 12
  9. zou je ginger willen zijn? Ja maar zou ook weer niet willen uitgescholden worden
  10. maak een top 4 van je favoriete haarkleuren: blond, bruin, zwart/donkerbruin, wit en ginger/oranje. Bruin, blond, rood en zwart (ik vind alles mooi!!)

Alvast bedankt voor het invullen.

Doei!!!👋

doei en weet ik vind zelf  "gingers" niet bepaald lelijk ik bedoel mn vriendin is roodharig en ze is kapot mooi

Groetjes

-armydreamerss

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

ben je ginger? Nee

zo nee welke kleur haar heb je dan? Zwart

wat vind je van ginger jongens? Helemaal prima, niks mis mee

wat vind je van ginger meiden? Hetzelfde als jongens met rood/orange haar, prima

vind je ginger over het algemeen mooi of niet? Ik heb geen voorkeur voor haarkleur. Ik val niet op blonde mensen, maar het is niet dat ik het niet mooi vindt. 

als je iemand ginger noemt bedoel je dat dan positief of negatief? Ik heb nog nooit iemand ginger genoemd. Wel gezegd als je iemand moest beschrijven. Dan bedoel ik het goed 

heb je weleens iemand uitgescholden omdat hij of zij ginger was?  Nooit!!!

hoe oud ben je? 14

zou je ginger willen zijn ik vindt het heel jammer dat 'ginger zijn' soms naar kan zijn. Ik vindt het een mooie kleur. Het past niet bij de rest van mn uiterlijk, maar als dat niet zo uitmaken, ja.

maak een top 4 van je favoriete haarkleuren: blond, bruin, zwart/donkerbruin, wit en ginger/oranje. Ik tel er 5, dus een top 5:

Zwart/donkerbruin

Bruin

Orange/ginger

Blond

Wit

Wat naar dat je op school wordt uitgescholden. Het is goed om er met iemand over te praten.