Vraag

Gezoend terwijl we dronken waren

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik ben een jongen van 16 jaar. Afgelopen zaterdag besloot ik samen met wat andere vrienden te gaan zuipen en door te halen tot het einde van de avondklok. Een van die vrienden was een meisje waartussen haar en mij al iets speelde, maar we wilden het rustig aan doen. Ik ben best klein en licht dus wordt al best snel dronken, net als zij en rond half 1 waren we lam. We besloten toch maar te gaan slapen uiteindelijk. Het stuk ertussen herinner ik me niet goed meer maar ik weet wel dat ik opeens met haar in een bed lag en we zoenden, best wild volgens mij. We waren beide erg dronken dus ik weet niet of zij nog helemaal weet wat er gebeurd is, maar ik voel me erg schuldig omdat ze dronken was en dus misschien niet wist wat er gebeurde en ik zoende met haar. Verder herinner ik me niet veel behalve dat mijn beste vriend zei dat ze de volgende ochtend trots had verteld dat ze met mij gezoend had, ik weet niet of dat waar is. Ik durf er niet echt over te beginnen, iemand advies?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

volgens mij waren jullie beiden dronken en heeft dus niemand echt schuld en hoeft niemand zich schuldig te voelen. als ik jou was zou ik me er niet al teveel zorgen overmaken. je kan nog wel vragen wat zij zich van die nacht weet te herinneren. dan zeg je gewoon zoiets als “wauw, was een leuke nacht gisteren” ze zal vast antwoorden met iets waaraan je kan merken dat ze weet dat jullie gezoend hadden. maar misschien weet ze er ook  wel niks meer van.

Reageer