gezin en school

  • 24 January 2021
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Thuis zijn er soms problemen die ik dan altijd opkrop en na een tijdje uitbartst. Zoals enkele weken geleden tijdens Engels toen reageerde ik heel fel toen een leraar zei of ik nog iets anders ging doen dan staren. Toen moest ik ook nog eens naar de gedragscoach. Mijn broer maakt mijn leven gek. En mijn moeder helpt maar al te graag mee. Hij gooide 2 dagen voor mijn uitbarsting mijn hoofd meerdere keren tegen de muur nadat ik vroeg of hij het licht eindelijk wou uitdoen. Hij is 3 koppen groter en 3 jaar ouder. Ik ben 13 jaar. Vervolgens kwam mijn moeder op me roepen dat ik altijd voor gezeik zorg thuis en stak ze haar middelvinger uit. Sindsdien ben ik zo boos. Dat vergeet ik nooit meer.


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoiii misschien kan je daar met je gedrachscoch over praten?

Badge

Ik vind het niet fijn wat er soms thuis gebeurd, maar wil ook niet dat mijn familie in de problemen komt.

Badge

hoi hoi!

Ik heb zelf soms wat problemen thuis, al is dat met mijn 2ling broertjes. Ik praat daarover met mijn vriendinnen en vrienden en soms helpen die mij daar wel mee! misschien kan je dit soort dingen aan je vrienden of misschien je mentor vertellen. Het is altijd fijn om het gewoon verteld te hebben aan iemand, anders blijf je zelf met een heel naar gevoel van binnen. Je kan deze dingen ook opschrijven, dan ben je ze toch kwijt. En misschien toch een keer een lastig gesprek met je moeder (ik haat het ook, maar vaak heeft het mij wel geholpen). En als je vader thuis is kan je misschien met hem praten.

Ik hoop dat ik je heb geholpen!

Greetz van Mij! :3

Reputatie 2
Badge +1

als jij het slachtoffer bent dan moet je ff ego zijn en aan je eigen veiligheid denken

 

Badge

Bedankt voor de lieve reacties xx

Reageer