Skip to main content
Vraag

gezicht uiterlijk

• December 15, 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Ik heb een vraag voor iedereen die dit ziet. Is uiterlijk belangrijk?

7 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 15, 2024

Heyy,

Uiterlijk is vind ik niet belangrijk. Het aller belangrijkste is voor mij de persoonlijkheid van iemand! En je bent echt mooi zoals je bent hoor daar hoef je je niet onzeker over te voelen! :)

Liefs, ItsJustMe <3

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Hey heyy,

Ik denk dat het per persoon verschilt,  bij de ene gaat het om het lichaam en uiterlijk en bij de ander gaat het om persoonlijkheid. Voor mij telt persoonlijkheid het meeste, een uiterlijk echt maar 5%. Ik moet namelijk wel heel mn leven naar dat persoon kijken😅 (grapje hoor)

Groetjessssss

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 14, 2025

Ik heb een vraag voor iedereen die dit ziet. Is uiterlijk belangrijk?

Belangrijkste is innerlijk, vooral nu met deze generatie jongeren. Uiterlijk is gewoon een plus punt, maar iedereen is mooi op zijn eigen manier

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 15, 2025

Uiterlijk is zeker belangrijk, het geeft altijd een 1e indruk. Maar het is niet het belangrijkste, het innerlijk is het belangrijkste. Ik heb een vriendin en ik ben op haar afgestapt vanwege der uiterlijk, nu zijn we al bijna een jaar hartstikke gelukkig samen. Het uiterlijk maakt iemand verliefd en het innerlijk behoud de persoon

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 15, 2025

Ik denk dat er wel een zekere fysieke aantrekking moet zijn maar waarschijnlijk zorgt verliefdheid ervoor dat je je lief knapper vindt  dan andere mensen (nu is het in het geval van mijn vriendje natuurlijk wel zo dat hij inderdaad de knapste is😍).  Maar een relatie is natuurlijk véél meer dan het fysieke en je kunt niet de hele tijd seks hebben en na het orgasme wil je ook nog wat te bespreken hebben.

Ik denk wel dat het helpt als je jezelf een beetje verzorgt: een vieze lichaamsgeur en een stinkende adem vindt niemand aantrekkelijk.  Maar dat is natuurlijk iets heel anders dan mooi zijn.  En zoals mijn oma zegt: ‘van een mooi gedekte tafel kun je niet eten’.  Al weet ik niet of dat wel klopt.

• April 15, 2025

Het uiterlijk is meestal wel de eerste indruk die je hebt van iemand. Dus onbelangrijk is het zeker niet. Toen ik m’n vriendje zag viel ik als eerste voor z’n uiterlijk. Als hij er heel onverzorgd had uitgezien was dat wel een afknapper geweest. Uiteindelijk is het een combinatie van uiterlijk en innerlijk wat maakt dat je met iemand verder wil.

@Diana volgens mij is mijn vriendje de knapste hoor 😉

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Hoiii

ik vind uiterlijk even belangrijk als innerlijk, maar ik vind het niet belangrijk of je knap bent of niet maar of ik me aangetrokken tot je voel, dus als je jezelf lelijk vind hoef je niet bang te zijn voor afwijzing want er is altijd wel iemand die je knap vindt.

-xxx L