Skip to main content

gezeur met vrienden

• June 6, 2026
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy allemaal ik ben dus nu al weer 2 weken single maar de jongen waar k iets mee had die wilde ontmaagd worden en t voelde ook wel goed dus we gingen met elkaar naar bed maar toen het een paar dagen later uitging kreeg ik de beschuldiging naar mijn hoofd dat ik heb gezegd dat hij mij verkracht heeft terwijl ik zoiets nooit zou verzinnen en nu word ik dus constant gebeld en lastig gevallen met steeds weer andere leugens dan is het dat ik aangifte wil doen of dan is het opeens dat ie in mekaar geslagen gaat worden of dan zou ik zogenaamd zn fatbike willen stelen.

weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan ik ben namelijk helemaal kapot

5 reacties

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@altijd yusu,

Wat vervelend dat die jongen waar je iets mee had nu zo met je omgaat. Je kan hem (en zijn vrienden) het best ontwijken en online blokkeren, met de hoop dat het pesten stopt, en het vertellen aan een vertrouwenspersoon, of met hem zelf in gesprek. Maar ik snap dat die laatste optie heel lastig zal worden, maar het is een idee.

En weet dat jij niks verkeerds hebt gedaan, je bent niet alleen!🍀❤

Ik hoop dat je je nu weer iets beter voelt👋

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 7, 2026

heel erg lief bedankt maar t liep niet perse goed af

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 7, 2026

heyy allemaal ik heb dus geprobeerd het bij te leggen maar t werd een aanval van 6 oude vrienden tegen mij alleen gelukkig was er ook 1 vriendin waarmee ik het daarvoor had uitgepraat maar het nare is dat ik bedreigingen naar mn hoofd krijg en ik gewoon echt niet meer weet wat ik moet ik heb zelfs gedacht om uit het leven te stappen omdat ik het gewoon niet meer trek en ik niemand kan vertrouwen en iedereen noemt me nu ook een hoertje heeft iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

hoi ​@altijd yusu,

je moet die mensen die treiteren zo goed mogelijk negeren. Een vriend uit mijn vorige klas (groep 8) die werd ook gepest, alleen omdat hij anders was, en hij gaat nu al een halfjaar niet meer naar school. Als het allemaal echt te erg wordt, kan je altijd nog opzoek naar een andere school.

Veel geluk! 🍀❤

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 8, 2026

heel erg bedankt