Skip to main content

gezeik en nogwat, voel me alsof ik hier niet hoor

• September 19, 2026
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

mmarco
Forum|alt.badge.img+4

heyy, sorry dat ik zomaar ben verdwenen :( ik heb veel te veel stress en ik ben ook super vergeetachtig de laatste tijd… ik vent lekker maar weer want ik ben een sukkel die niks waard is lol. elke dag voel ik me alsof ik hier niet hoor. niet op een manier van huhuhu ik wil dood ik hoor hier niet, maar een gevoel dat alles gwm nep is en dat ik alleen het door heb. iedereen ziet er zo gelukkig uit maar ik kan zien dat er iets aan de hand is. daarnaast weet ik niet eens of ik me oke of slecht voel, het voelt alsof ik mijn depressieve klachten diep wegdruk en een neutrale ik tevoorschijn komt. "ga naar de huisarts!” het is niet zo fucking makkelijk. ik MOET perse met spoed bellen, daar heb ik geen zin in. het voelt alsof ik aandacht zoek. wtf. stiekem gaan iedereen me verlaten, ik haat iedereen die ik ken (behalve E dan). over E gesproken: ik voel me raar over haar. vaak op schooldagen (maandag tot vrijdag) voel ik me fucking eenzaam en wil ik altijd bij E blijven. maar in de weekend wil ik alleen zijn en niks doen dan zeiken. ik ben zoals mijn moeder vandaag zei: een verwende bitch. 

1 reactie

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 22, 2026

hi ​@mmarco,

wat ontzettend naar dat je je zo voelt. ik hoop heel erg dat je je snel beter mag gaan voelen. en ik snap dat naar de huisarts gaan niet makkelijk is. misschien kan het helpen om er een keer met de kindertelefoon over te bellen of chatten. om gewoon je hart te luchten misschien heb je nog geen oplossing nodig maar misschien zou je het fijn vinden om er gewoon met iemand over te praten. en je mag hier op het forum bij ons ook altijd je verhaal vertellen. ik wil je een dikke virtuele knuffel geven en hoop echt dat je je snel beter mag voelen🫂💗

veel liefs vie💗