Gewoon beetje praten is genoeg

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Nou hey mensjess, ik weet niet of jullie dit gevoel ook hebben. Maar k kan nergens praten zonder dat er antwoord word gegeveb zoals.

..( Snap ik of komt goed). Ik voel me de laatste tijd heel zwak en zit voor iedereen te lachen terwijl ik eigenlijk heel leeg ben. En ook ben ik snel emotioneel of heb ik een reac die ik normaal niet heb. K kan helemaal door draaien en schreeuwen als iets niet ginf als gepland, als ik ben beschuldigd voor iets dst ik niet heb gedaan en ook heb ik opeens gevochten. Op school moest k zelf een traject volgen.(daar kan ik leren over controle met me gevoelens) en k wil daar zo snel mogelijk beginnen zodat k sit er uit kan gooien. Nawwwwhh er kwam net een filmpje voorbij hoe een baby werd mishandeld en hoe doe moeder is gaan zwaaien met die baby. En al van de geluiden werd ik misselijk en moest ik trillen. Ik hoorde hoe de baby is gaan stikken en ik zit al de hele nacht te huilen en met dat geluid die vast blijft lopen in mn hoofd. En ik wil het gwn weg. K voel me er echt ook niet goed over en weet niet wat k moet. Weten jullie misschien hoe het uberhaupt verdwijnt dat geluid?? Want k wil echt geholpen worden...


3 reacties

Dat klinkt echt heel naar! Helpt het als je leuke filmpjes met het geluid aan kijkt? Want dan verdwijnt het andere geluid miss…

Badge

Als dit langer dan 1 week aanhoud of het is zo erg in de aankomende dagen even langs de huisarts 

met die antwoorden moet je jezelf bedenken wat je wilt horen van ze want je wilt iets van ze horen zo te lezen daarom stel vragen in je verhaal aan ze 

 

Reputatie 7
Badge +15

Kijk eens wat filmpjes op youtube van try not to laugh ! 
 

geniaal, al zijn het ewl ( leuke ) blunders, van dieren , mensen sinterklaas ext. 

 

ik ga altijd helemaaaal stuk 😂

 

groetjes 
Mij_Niet_Gezien 

Reageer