gewond na ruzie, schuldig voelen....

  • 9 March 2023
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Badge

hoihoi,

 ik ben een meisje en ik was gister avond bij mijn vriend en er gebeurde wat, we hadden een hele leuke avond op t begin! maar uiteindelijk toen we boven waren had hij z’n vingers gedraaid in het riem lusje van mijn broek. ik vroeg of dat ie me los kon laten maar dat deed ie niet. dus ik vroeg het nog n aantal keer. maar hij liet maar niet los. uiteindelijk werd ik gwn boos omdat ie me niet los niet en ging ik mezelf gwn los maken door zijn vinger eruit te duwen, dat lukte niet dus vroeg ik het steeds weer of dat ie me los kon laten. maar alsnog liet ie me niet los. ik raakte hem perongelijk in z’n gezicht het was niet m’n bedoeling om hem een dik oog te slaan.. en het was ook niet mijn bedoeling dat heel z’n hand onder bloed zat. maar ik wou gwn dat ie me los liet. ik voel me zo faking schuldig.. toen ik werd opgehaald ben ik gelijk in de auto uit gebarst in tranen en heb toen door gehuild tot 4u snachts. ik voel me zo tering schuldig..


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hey

 als ik dit verhaal zo lees denk ik echt niet dat jij hier de “schuldige” bent. 
 

hij raakte jou aan, en hij liet niet los, toen jij het (meerdere keren) vroeg. Dat mag niet. Hij mag jou niet aanraken zonder toestemming… 

 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hem een blauw oog slaat, maar het was wel zelfverdediging.
 

Als je het fijn vindt, kan je je excuses aanbieden. je hebt hem namelijk wel pijn gedaan. Maar ik zou niet meer met hem optrekken. Het is niet acceptabel wat hij heeft gedaan. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer