Gewelddadige fantasie

  • 20 March 2018
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een zeer geweldadige fantasie en ik vraag me af of meer mensen dat hebben. Het lijkt alsof ik graag naar die wereld ga, maar er gebeuren gruwelijke dingen zoals moord, marteling, verkrachting en oorlog.

3 reacties

Hoi hoi,

Heel veel mensen hebben een hele grote fantasie (sommige iets meer dan andere).
Dus het is niet perse raar dat jij dat ook hebt.
Ik heb er niet echt een beeld bij maar ik denk dat het net als de serie "Mia and me" (oud kinder programma) is?
of een beetje als harry potter.
Ik krijg het beeld dat je die wereld niet "leuk" vindt, maar je kiest toch om er naartoe te gaan?
Waarom?

Zolang het niet een effect heeft op je normale leven en hoe je daar in functioneert zie ik er niet een heel groot probleem mee, maar je kan altijd het met een vriend of vriendin bespreken.

xX Maii
Hoi!

Zolang die wereld geen negatief effect heeft op jou of anderen, is het geen probleem. Misschien is je fantasiewereld jouw manier om om te gaan met stress of angsten. Daar is niets mis mee, zolang je de wereld hier niet vergeet.

Groetjes
x
Hoii
Iedereen heeft zn eigen fantasie en de ene is wat heftiger als de ander, maar zolang het geen invloedt heeft op vrienden, familie of school moet je gewoon lekker door fantaseren!

Xxx

Reageer