Gevoelens uiten

  • 20 May 2020
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Haiii

 

Ik heb een klein probleem (vind ik zelf)  

Ik heb net zoals ieder ander veel gevoelens maar ik kan ze niet uiten. Hierdoor ben ik vaak heel somber en weet ik niet wat ik moet doen..

Ik heb vroeger als klein kind heel erg veel meegemaakt en dat blijft me bij! Wat ik heb meegemaakt is heftig maar wel prive tenzij je het echt heel graag wil weten…..

 

Kan iemand me helpen op mn gevoelens weer te kunnen uiten??

 

 

-Mandy.xx-


3 reacties

Badge

Hoi Mandy! Wat erg voor je dat je van die problemen hebt. Is er misschien iemand in je leven die je heel erg vertrouwt bijvoorbeeld je vader je moeder je oma of opa je tante of oom of misschien zelfs je beste vriendin? Je kan het met diegene over je problemen hebben en als je dat niet durft kun je misschien een boksbal kopen om al die gevoelens er uit te slaan! Maar ik denk dat het het beste is om hulp te gaan zoeken en het is volkomen normaal wat jij hebt je kan er zelf ook niks aan doen. Probeer er met iemand over te praten of schakel de hulp in met een profecioneel iemand ik hoop dat ik je heb kunnen helpen groetjes van anoniem198 succes meid!:grinning:

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Mandy! Wat erg voor je dat je van die problemen hebt. Is er misschien iemand in je leven die je heel erg vertrouwt bijvoorbeeld je vader je moeder je oma of opa je tante of oom of misschien zelfs je beste vriendin? Je kan het met diegene over je problemen hebben en als je dat niet durft kun je misschien een boksbal kopen om al die gevoelens er uit te slaan! Maar ik denk dat het het beste is om hulp te gaan zoeken en het is volkomen normaal wat jij hebt je kan er zelf ook niks aan doen. Probeer er met iemand over te praten of schakel de hulp in met een profecioneel iemand ik hoop dat ik je heb kunnen helpen groetjes van anoniem198 succes meid!:grinning:

Ty! ik zou kijken wat ik ermee kan :kissing_heart:

PS: Ik krijg over een paar weken boksles van mn moeder mss heeft dat invloed op me

Reputatie 3
Badge +2

Ah ja dat is niet fijn al je gevoelens in je opkloppen.

Ik heb dit een hele lange tijd ook gedaan. Het kan natuurlijk heel lastig zijn om te laten zien wat er aan de hand is. Ik zal gewoon lekker jezelf zijn en je niet teveel van anderen aantrekken. Misschien kan je er met iemand over praten doe je heel erg vertrouwt.

Ik hoop dat je je snel beter voelt

 

Xx mij

Reageer