Skip to main content

heyy,

ik begin maar direct ik zit soms niet lekker in mijn vel en dan ga ik schrijven in een schriftje over mijn gevoelens voor mensen en dingen maar mijn moeder was laast mijn kamer aan het opruimen en was bang dat ze het zou vinden heeft iemand daar tips voor want het ligt in mijn nachtkastje waar ze bijna nooit in kijkt maar ik ben toch bang.

 

groetjes,

ik weet geen naam123

Ik heb ook een notitie boekje daarvoor.

Eigenlijk heel raar misschien wat ik deed.

Ik heb gezegd, "mama ik heb een boekje op me kamer om in te schrijven, ik zou het zwaar respectloos vinden als je erin gaat lezen en dan ben je mijn vertrouwen kwijt. "

Vervolgens als nog verstopt..

En heb haar nooit gehoord erover.


Hoi ! Ik ken je gevoel heb ik ook soms. sterkte hoor !  Maareeu.. Liannexx heeft een goed advies en anders kun je het  onder de vloerbedekking verstoppen? of op zolder of een ruimte waar ze niet vaak komt ?  Of pak een oud boek,  snij een vierkant uit de bladzijdes in het midden ( dus zorg dat er een rand blijft)   en stop het in dat gat waar dat papier zat.  dan lijkt het van buiten nog gewoon een boek. En achterkant van de verwarming ? Of van je buraeu ? Of achter de kleren kast of er onder waar meestal wel ruimte zit.  Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Grtz Julian X


Ik denk dat de enige verstopplek die een moeder niet vindt, ergens is waar hoort én waar het opgeruimd is. 

Een goede plek voor zo’n schriftje is tussen de andere schriften, die allemaal netjes rechtop in de kast staan. 


Heyy @ik weet geen naam123 ,

 

Je kan ook in plaats van in een schriftje schrijven in je notities op je telefoon schrijven of als je een laptop hebt in een word document, dat is wat ikzelf doe en dan heb je niet die stress van het verstoppen en bang zijn dat je moeder het vindt. Je kan namelijk (in ieder geval bij samsung notities) een slot erop zetten met wachtwoord dus ook al zou ze door je telefoon gaan en het vinden, dan zou ze het niet kunnen lezen. 


Hey, je kunt het gewoon simpel in een mapje steken dan is er minder kans dat je mama het gaat lezen. 

Ik schrijf trouwens ook op in een schriftje.  😉

 

Groetjes , Appelbanaan 


Hey ik heb meerdere schriften gehad om mijn gevoelens gedichten en andere dingen in op te schrijven, maar ik heb het in het begin gewoon tegen mijn ouders gezegd dat ik het deed en ze hebben nooit geprobeerd om er in te kijken. Soms liet ik ze wel eens een gedicht horen en vonden ze het mooi maar nooit echt in laten lezen. 
Je kan trouwens wel je schrift in een kistje doen dat op slot kan ofzo, je moeder is ook jong geweest en zal ook best wel een tijdje een dagboek of schriftje hebben gehad dus die zal het snappen als je het niet wilt.

Groetjes De Dichtende Puber 


Reageer