Skip to main content

hi ik had net een hele topic geschreven alleen toen klikte ik het per ongeluk weg echt slim dus ik schrijf het opnieuw ik heb een maand geleden een topic geplaatst over dat ik mijzelf snee ik heb tips en advies gekregen en dat hielp voor een tijd maar de laatste tijd niet meer ik voel me gewoon altijd zo naar gewoon niks ik word ook helemaal gek van mijn school ze pushen iedereen zo hard sinds dat het nieuwe schooljaar is begonnen willen ze hun imago verbeteren door corona tijd en alles dus hebben ze nieuwe regels ingesteld daardoor mag je nu ook niet meer naast of in de buurt van vrienden ofzo zitten in de klas en zeg je iets verkeerd of luister je effe niet kan je gelijk tot half 5 op school blijven met mijn vrienden op school praat ik niet over hoe ik me voel want ja mensen praten en thuis heb ik mijn moeder en vader alleen mijn vader is altijd voor zichzelf bezig een gewoon geen praat persoon en mijn moeder wil ik niet lastig vallen met mijn domme problemen ik heb ook een broertje en zus mijn zus is een echte puber en maakt ook heel veel ruzie altijd met onze ouders en mijn broertje verbruikt letterlijk alle energie van mijn ouders dus als het bij mij komt krijg ik altijd of te horen "ik ben even bezig" "we kunnen later wel praten" en als ik kan praten met mijn ouders blijven ze maar door gaan over hun dag hun problemen zo gaat het ook bij mijn zus en broertje en dan ben ik weer van mijn eigen problemen kunnen wel wachten ik weet het gewoon niet meer en wil hier al een lange tijd niet meer zijn...

Hoi @Astrid098 ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit.  Jammer dat je nog geen reacties hebt gehad.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes en veel sterkte,

Marieke

De Kindertelefoon

 


hai hai meesje hier

Ik voel me ook weleens naar en moet dan ook wel eens dingen kwijt maar niemand echt om dat tegen te zeggen sooo ik ben begonnen met liedjes te schrijven daarover eheh- misschien helpt et jou hee try it one time:)!

Voor de rest met je ouders die geen tijd voor je hebben ik begrijp je oprecht.. 

Als je domme problemen hebt just ask someone die je vertrouwd ofzo I believe in yaaa gwn doeenn

o jah en als je ergens mee zit.. snijden is geen optie! don’t do ittt

krijg je later spijt van trust me:o!

Voor de rest wens ik je sterkte en als er iets is say it here ik helppp:>


Reageer