Skip to main content
Vraag

Gevoelens en emoties

• December 16, 2025
  • 0 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! Ik heb een vraag over mijn mentale toestand eigenlijk is het niet echt een vraag maar ik ben emotioneel zo onstabiel en ik heb veel trekjes weg van borderline persoonlijkheidsstoornis, narcistische persoonlijkheidsstoornis en add. Add zou ik wel diagnose voor aan kunnen vragen maar bps en nps niet want daar moet je vaak 18 voor zijn om gediagnosticeerd te worden maar ik heb alle symptomen zwaar en wanneer ik het uitleg zegt iedereen altijd “het zijn de hormonen je zit nog in de puberteit” maar als ik van leeg (standaard) naar extreem blij (euforisch) ga binnen een paar seconden en vergeet hoe ik me voor dat gevoeld heb alsof ik een ander persoon ben geworden niet alleen hoe ik mij voel maar je merkt het ook fysiek aan mij ik kan niet stoppen met lachen, pupillen worden groot ik praat over iedereen lief maar als iemand mij Triggerd of gewoon uit het niets kan ik binnen 1 seconden weer veranderen naar depressief of extreem boos en zeg/doe ik dingen waar ik later spijt van heb het is ook altijd zwart of wit niks of alles daar kan niks tussen. Heeft iemand tips wat ik zou kunnen doen ik haat het om zo mega gevoelig te zijn voor alles?