Gevoelens

  • 1 November 2019
  • 0 reacties
  • 45 Bekeken

Hoi 7 maanden geleden heb ik ook een post gezet genaamt rot gezin. Nu is bijna alles anders dan toen

IK heb een setje ouders en een zus

Maar hier komt het probleem 

Mijn zus loopt sins haar 14de al te melden dat m'n ouders het zo slecht doen enz) ze is nu 18) laatst heeft ze ook een melding gedaan met de inhoud dat ik haar mishandelt zou hebben. Dus m'n zus valt alweer af om mee te praten. In m'n vorige post hat ik het over vt) veilig thuis) maar zij hebben zoveel schaden opgebracht thuis dat dat ook geen optie is Dan heb ik m'n pa. Hij vaart veel en is vaak als er iets is aan de kant van m'n moeder en niet mijn kant. Dus als ik iets aan hem zou vertellen gaat dat ook door naar m'n moeder. Dus dat is ook geen optie. Dan heb ik m'n moeder. Die bij het minste geringste boos word en vaak m'n telefoon afpakt

IK heb m'n school laptop en m'n iPad dan nog wel om dingen mee te doen maar het blijft lastig. Mijn moeder scheld ook met knkr. Ze heeft het zelf gehad maar blijft ermee schelden. Ik heb sws de pik op mensen die met knkr schelden maar ja het is toch je moeder. Als ik er wat over zech dan is het direct dat ik niet mag zeuren. Dus ik heb inprincipe niemand om mee te praten. School is geen optie net zoals vrienden en kennisen. 

IK ben een meisje die vooral het vecht punt opzoekt en net voor het randje stopt met een ruzie. Ook ben ik heel slecht in vriendschappen te behouden. Mensen vinden me snel raar enz.

Alles bij elkaar opgeteld is dus

IK kan niet naar

M'n zus

Vt

M'n vader

M'n moeder

School

Vrienden

Mijn post hier is dus om toch een beetje opluchting te hebben en om toch hulp reacties te krijgen

Dus yeah schrijf in de reacties wat je maar wilt 😊


0 reacties

Geen reactie

Reageer