Beantwoord

Gevoelens

  • 10 April 2019
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Aafgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd met een paar vrienden we waren allemaal best wel dronken toen ik uiteindelijk ging pitten was ik nog niet helemaal nuchter maar 1 van mijn vrienden die ik al een paar jaar ken lag naast me we werden een beetje intiem en hebben uiteindelijk gezoend ik wist niet zo goed wat er gebeurde dus speelde een beetje dood maar nu aantal dagen verder vond ik het nog best wel fijn en heb nu het gevoel alsof hij een beetje afstand van me neemt wat kan ik doen dat het niet akward is ? Moet ik het gwn effe laten rusten? Moet ik zeggen dat ik gwn bij was en dat ik weet wat er is gebeurd en moet ik zeggen hoe ik me voel?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 April 2019, 14:01

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi

In een dronken bui werden een vriend en jij best intiem. Momenteel lijkt je vriend afstand te houden. Het zou inderdaad kunnen dat hij niet goed weet hoe met de situatie om te gaan. Wie weet zit hij met dezelfde twijfels als jij.

Het lijkt me goed om hierover te praten. Ik vermoed dat hierover zwijgen niet zal leiden tot een minder ongemakkelijk gevoel. Als jullie bespreken wat er gebeurd is en hoe jullie je daar beiden bij voelen, wordt de onduidelijkheid vast weggewerkt. Heb je doorgaans een goed contact met die vriend? Praten jullie weleens over persoonlijke zaken?

Groetjes
Kenshin
Bbedankt Kenshin voor je reactie ja we bespreken persoonlijke zaken we kennen elkaar bijna 5 jaar en waren beide tegelijk bij elkaar uit de kast gekomen er is stiekem wel altijd een soort van vlam geweest maar is nooit over gepraat eigenlijk wel met wat hints maar durfde beide niet de eerste stap te maken
Misschien biedt het voorval op je verjaardagsfeest jullie de kans om hierover te praten. Zou je het zien zitten om de eerste stap tot een gesprek te zetten? Ik vermoed dat jullie, eens het gesprek geopend is, hier goed over zullen kunnen praten.

Gr. Kenshin
Kenshin

Ik ben zelf niet zo goed met woorden hoe zou ik het gesprek het best kunnen beginnen?
Je zou kunnen beginnen met wat herinneringen op te halen van die avond. Geleidelijk aan kan je vertellen dat je bij bewustzijn was, toen je vriend intiem met je werd. Je zou erbij kunnen vermelden dat je al langer een zekere band tussen jullie voelde, maar dat die nooit eerder openlijk besproken werd.

Als een gesprek je nogal eng lijkt, zou je hem een brief kunnen schrijven. Daarin kan je schrijven zoals je dat hier doet. Je vriend zal vast begrijpen dat het niet makkelijk is om hierover te praten.

Gr. Kenshin

Reageer