ik heb het gevoel dat ik voor niemand wat goed doe. want als ik wat doe of zeg .is het altijd verkeerd. voor mij gevoel . het voelt ook als niemand om mij geeft. maar ik weet ook wel dat dat niet klopt . hoe kan ik het gevoel krijgen dat ik ook goeie dingen doe en mensen om me geven ?
Hey geheimpje
Wat vervelend dat je het gevoel hebt niets goed te doen. Dat moet inderdaad niet prettig zijn.
Het zou kunnen dat vervelende opmerkingen van anderen ervoor gaan zorgen dat je overweldigd geraakt door het negatieve. Hierdoor verlies je zicht op de positieve dingen die je verwezenlijkt.
Het lijkt me nuttig om de dingen die je goed doet, op te schrijven. Op die manier kom je er hoogstwaarschijnlijk achter dat je meer dingen goed dan verkeerd doet.
Geef je bij anderen weleens aan dat je het niet eenvoudig vindt om telkens te horen dat je dingen niet goed doet? Laat gerust weten dat je worstelt met die negativiteit, zodat daar rekening mee gehouden kan worden.
Gr. Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.