Vraag

gevoel of gevoelloos ? ik weet het niet

  • 13 December 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi mensen 

Ik weet niet of ik of dit raar is maar ik ben gewoon gevoel loos. En daarmee bedoel ik veel dingen. Ik heb wel gevoel en gevoelens ik hou van me moeder enz dat is bijv een gevoel. Maar voor de rest ik ben gevoel loos. Bijv als ik iemand leuk vindt vindt ik die gene niet leuk ik heb geen gevoel ofzo voor diegene het is echt apart. En dan denk ik gewoon dagen of soms weken na van voel ik nauw echt wat of niet. Of bijv een familielid van mij woont in het buitenland maar voor mijn gevoel hij bestaat niet alsof hij gewoon niet leeft ofzo. Ik weet niet of dat komt omdat ik hem niet elke dag zie. Want mij moeder zie ik elke dag dus ik weet dat zij bestaat. Maar bijv ik zag mijn moeder voor 1 dag niet en toen had ik het gevoel alsof ik al 16 jaar lang op mijn zelf woon. Ik weet niet wat dit is of het nauw met mijn gevoelens te maken heeft of het een eigenschap is ik weet het niet. Is dit raar of ben ik de enigste die dit heeft?  Let me know ig

Groetjes mij 


1 reactie

Hey Suzan,

Het is niet aan ons om te oordelen of iets raar is of niet. Je geeft aan dat je gevoelloos lijkt te zijn, maar ergens twijfel je daar ook weer aan. Ten minste dat maak ik zo op uit je titel en de inhoud van je topic.

Het komt bij mij over dat je je gevoel wegstopt en dat het daardoor lijkt als je gevoelloos bent. Nu is dat sowieso niet zo, want wij zijn mensen en die hebben nou eenmaal gevoelens. Of het een eigenschap is weet ik niet, zelf denk ik van niet.

Herken je je misschien in het wegstoppen van je gevoel? Misschien zijn er bepaalde dingen gebeurd of vind je het bijvoorbeeld lastig dat je familielid ver weg woont en je die bijna niet ziet. Op die manier kan zo'n gevoel ontstaan.

Ik wil niks voor je invullen, maar dit is wat bij mij een beetje opkwan bij mij toen ik je topic las.
Wat vind jij ervan?

Groetjes,
Simply Me

Reageer