Skip to main content

Weetje dat het liefst zou schreeuwen, het liefst schreeuwde ik het uit. Mensen zoeken het misschien niet achter me, maar ik zit zo slecht in mijn vel, alles komt hard aan en ik ben veel gevoeliger dan voorheen. Af en toe vergeet ik het even, alle pijn en alle verdriet. Maar iedere dag eindig ik toch weer in tranen. De pijn zit zo hoog en ik kan het maar niet uiten. Wat zouden mensen van mij vinden als ik eerlijk zou zijn? Eerlijk over hoe ik mij voel. Eerlijk over alles. Mensen kunnen mijn gedachten niet lezen, en dat kan ik ze kwalijk nemen. Als ze heel even in mijn hoofd konden kijken, zouden ze alle boosheid en verdriet zien. Ik ben moe, maar slapen lukt niet. Ik voel niet meer, maar tegelijkertijd voel ik zo veel. Mijn hoofd stroomt over. Net als de tranen die over mijn wangen stromen.

Ik voel me niet meer mijzelf, alsof mijn gedachten overgenomen zijn. Alles in me geeft aan dat ik moet stoppen . De pijn neemt de macht. De laatste sprankels in me verdwijnen. Zouden mensen door hebben hoe ik me voel? Ooit op een dag zullen dit nog maar slechts herinneringen zijn, en niet meer mijn realiteit. Maar tot die tijd zal ik vol moeten houden. Moeten strijden voor mijn eigen vrijheid. Maar het komt goed, ik geloof in mezelf. 

Ach lieverd wat naar voor je mijn tip voor nu is laat alles los en huil uit ga daarna slapen want je hebt het nodig lieve schat. Sorry als ik klink als een oma


Wat naar voor je !!!

Ja 

Schreeuw het uit

Huil maar

Niet geloven dat je dit beleeft

 

Veel sterkte 

Zle


... ik voel me schuldig voor je! 

Ik heb wel een tip voor je :)

 

Een ventbook!! Dat is een boek waar je je gevoelens in kan tekenen, schrijven ect ect... 

 

Ik hoop dat je je beter zou voelen!♡ 

 

Beterschapjes een hulpvol meisje ♡

 


Hey,

dit klinkt helemaal niet leuk enzo, maar het belangrijkste is dat je niet opgeeft, want je kan hier prima uitkomen, wat je kunt doen is gewoon even ‘pauze’ nemen je doet een dagje of twee gewoon een keer niet hoe je het wél zou doen, je komt dan even in een andere wereld en vergeet je het misschien een beetje, wat mij altijd ook heel erg helpt is muziek luisteren, dan niet van die depressie muziek maar vrolijk.

nou ik hoop dat je hier iets mee kan:)

EAJ4


Hoi aaah lieve Saar525 wat een verdriet ! Ik vind het echt zielig :(  weet je ? je  vraagt of het vertellen je helpt, en ik denk ja !!  Praat er over met wie je vetrouwt , vraag hulp meisje want je verdient dat !  Laat je helpen en klim omhoog 🙂 ik wil je ook helpen.

Sanny xxxx


Hey,

dit klinkt helemaal niet leuk enzo, maar het belangrijkste is dat je niet opgeeft, want je kan hier prima uitkomen, wat je kunt doen is gewoon even ‘pauze’ nemen je doet een dagje of twee gewoon een keer niet hoe je het wél zou doen, je komt dan even in een andere wereld en vergeet je het misschien een beetje, wat mij altijd ook heel erg helpt is muziek luisteren, dan niet van die depressie muziek maar vrolijk.

nou ik hoop dat je hier iets mee kan:)

EA

 

wat een fijne tips bedankt


Hoi aaah lieve Saar525 wat een verdriet ! Ik vind het echt zielig :(  weet je ? je  vraagt of het vertellen je helpt, en ik denk ja !!  Praat er over met wie je vetrouwt , vraag hulp meisje want je verdient dat !  Laat je helpen en klim omhoog 🙂 ik wil je ook helpen.

Sanny xxxx

Wat lief!! ❤️


Hoi Saar525 zoals Sanny zegt we willen je helpen ! En huil en roep maar en voel je hier op je plek om je te uiten :)  ze heeft gelijk met wat  ze zegt. En ik hoop dat je iemand vind inderdaad om mee te praten en jezelf weer goed te voelen. Ik sla mn arm om je heen als het mag :blush:  ( virtual natuurlijk ) ;)

Liefs en groetjes Julian X


Reageer