Gevoel dat ik alleen ben....

  • 21 May 2019
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
hoiii allemaal,

ik heb het moeilijk want ik voel me echt vaak alleen en ik ben echt iemand die mensen thuis dan wil uitnodigen en een keer een spelletjes avond wil doen of met zijn alle tv kijken. gewoon gezelligheid.
Maar hoe kan ik makkelijk met vertrouwde personen contact krijgen ?

Groetjesss,
Dejay

7 reacties

hoi

ik denk dat je gewoon de mensen waar je iets leuks mee wilt doen gewoon moet appen.

je kan het ook vragen face to face maar dan heb je de kans dat ze aan hun ouders moeten vragen of dat mag een dat ze het dan vergeten.

en als het over je gezin gaat dan kan je bvb tijdens het avond eten het voorstellen.

groetjes
bella
Badge
@Bellablue ik probeer altijd wel is iets af te spreken. week van te voren geef ik dan aan van eh dan kunnen we wel iets doen. zeggen hun allemaal ja is goed doen we en dan precies op de dag dat we dan iets gaan doen melden hun af en als dat al 5x is gebeurt zet ik die opzij en dan is het klaar maar ik wil mensen ontmoeten die dat niet doen want ik ben daar een beetje klaar mee zal ik maar zeggen 😬
hey

dat heb ik ik altijd met vrienden. ik spreek het altijd op de dag zelf af. anders dat het zwz niet door. misschien kan je dat ook proberen.

ik heb met vrienden speciale groeps appen om af te spreken dat het niet door de chat heen loopt. dat je het makkelijker op kan pakken...

groetjes
bella
Badge
Hey,

Ik heb dat ook wel, maar dan vooral dat ik geen vrienden heb. Klinkt wel sneu. Ik heb een paar vrienden maar daar doe ik eigenlijk nooit meer iets mee. Ik erger me ook altijd aan dat mensen willekeurig afzeggen want in mijn geval kom ik altijd. En dan vooral de ouders van sommige kinderen... Pff, die kinderen mogen helemaal niets. Het is soms nog frustrerender om ouders te hebben waar je veel van mag want dan moet je leven met de kinderen die juist niks mogen. Anyways, hopelijk hoor ik nog wat van je zou leuk zijn.

Groetjes, een joch dat je zojuist hebt ontmoet op Internet
Badge
nouja kijk. als ik probeer op de dag zelf dan kunnen hun nooit, dus dan doe ik het al eerder afspreken maar dan heb ik ook pech. zit ik thuis verder word me vader boos dat ik altijd niks doe ! zeg ik van dat mensen altijd afmelden net voordat ik wil gaan. dus daarom zit ik thuis 😬 achja groepsappen heb ik ook al maar helpt niet

denk dat ik gewoon opzoek ga naar nieuwe mensen die wel gewoon komen 😜

Groetjes,
Dejay
hey

jij zou ook naar hum kunnen gaan misschien kunnen/mogen ze dan in eens wel...

groetjes
Bella
Hey,

wat vervelend voor je dat ze heel de tijd afmelden.

Je zou bijvoorbeeld zoals hierboven gezegd een groepsapp aan kunnen maken en daarin dan een datumplanner kunnen zetten. Zoiets kun je opzoeken op internet en dan kan iedereen aangeven wanneer hij/zij kan. Ook zou je bijvoorbeeld meer dan gewoon kunnen afspreken voor spelletjes ofzo, maar je zou bijvoorbeeld ook met zijn alle naar de film kunnen gaan en dan vooraf reserveren, wanneer ze al betaald hebben is de kans klein dat ze afzeggen.

Dat het een paar keer niet is gelukt betekend niet dat je moet stoppen met proberen. Het hoeft maar één keer gewoon goed te gaan en als ze het dan erg leuk vonden is de kans groot dat ze volgende keer weer kunnen of tijd vrij maken. Blijf vooral gewoon proberen en dan komt het vast wel een keer goed!

Ik hoop voor je dat het lukt, succes!


Groetjes,

Reageer