Vraag

gevecht op school, wat nu?

  • 17 March 2023
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Okay dus mijn verhaal gaat over school ik had zelf een probleem met een kind en zij haatte kinderen die buitenlands waren ze werd alleen maar boos op mij omdat ik buitenlands was ik was der wel gwn klaar mee dus zij ik dat ze Een racist is en ik gaf haar een klap en toen ja brak het uit tot een gevecht dus nu heb ik op de donderdag een gesprek en ben doodsbang wat moet ik doen?!


4 reacties

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Dat dit nog gebeurd is te zot voor woorden natuurlijk! Slaan is nooit de oplossing, maar ik snap dat je het hebt gedaan. Misschien is het wel heel goed dat er een gesprek komt, want zo kon het ook echt niet meer he! Ik zou niet zo bang zijn ervoor, want als jij uitlegt wat er gebeurd kan er niks gebeuren voor jou. Je zal misschien wel te horen krijgen dat slaan geen oplossing is, maar ik denk dat de school wel begrip heeft voor de situatie.

Badge

Bedankt voor je woorden. Kijk okay slaan was geen oplossing maar ja ze gooide wel gwn een baksteen tegen me aan dus ja dan was het wel duidelijk dat ik terug sloeg maar ja ik zie wel wat er gebeurt 

Reputatie 5
Badge +4

het is volkomen logish dat je sloeg, leeg dit uit aan degene van t gesprek

 

Badge

okay bedankt zal i@anoniempjehoi123 

Reageer