Vraag

gesprek met zorgcoördinator

  • 10 March 2022
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heehee, 

ik zit laatste tijd echt enorm slecht in mijn vel.. ik kan het echt niet meer aan. Nou had ik pas geleden een gesprek met mijn mentor over een planning maken, aan het eind van dat gesprek kwam zij er achter dat het echt niet goed ging! Nu moet ik maandag op gesprek met de zorgcoördinator… ik ben daar echt enorm bang voor! Want straks willen ze mijn armen nog zien ofzo of gaan ze mijn ouders er bij halen. Ik stres er echt super erg voor. Heeft iemand misschien tips ?

xxx


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyyy

Ten eerste geen paniek! Meestal is het zo dat een zorgcoödinator niet direct alles aan je ouders verteld, maar er eerst voor zorgt dat jij er klaar voor bent.

Ten tweede, is het heel goed om hulp te krijgen, ook al ben je bang dat je ouders boos worden of mensen je raar vinden, het komt goed. Ik heb dit zelf ook gehad, maar na het hele traject voelde ik me echt beter, en ik ben soms zo gelukkig nu dat ik gewoon zin heb om te dansen, ik wens je dat geluk ook.
 

Liefsss

Ps kan je laten weten hoe het is gegaan? (als je wil hoor) ben altijd bezorgd :)

Reputatie 4
Badge +1

Hoi!! Wat vervelend dat je je zo voelt! Het is niet zo heel vreemd dat jouw mentor je doorverwijst naar een zorgcoördinator. Er is echter niets om bang voor te zijn. Jouw mentor heeft ongetwijfeld het beste met jou voor, en ze gaat er dus vanuit dat een zorgcoördinator jou kan helpen. Ook deze wil jouw situatie verbeteren. Probeer een beetje te kalmeren. Ze staan achter jou en willen je echt helpen.

 

Succes, 

HIOTW!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je hoeft niet bang te zijn hoor. De zorgcoördinator is er voor jou. En zal niks doen of doorvertellen als jij dat niet wilt. Ga er gerust naartoe je kunt die persoon echt vertrouwen en het kan heel fijn opluchten om alles wat je bezig houd in vertrouwen te vertellen.  En echt jou helpen en je beter laten voelen is echt waar. Heel veel succes hoor !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

(. …) Ps kan je laten weten hoe het is gegaan? (als je wil hoor) ben altijd bezorgd :)

Hee

heb vandaag t gesprek gehad! Was best fijn en heb me hart goed kunnen luchten.  Alleen maakt ze zich nu zo’n zorgen dat mijn mentor mijn ouders moet inlichten… ze heeft ook mijn armen gezien en dan was nou juist niet helemaal de bedoeling maar goed.. 

ze gaat woensdag bellen dus nog maar even afwachten hoe ze gaan reageren 

xx 

Reageer